toss Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hei sliter litt med en side for tiden.. jeg vil at det skal være et mellomrom over og under footer i FF slik som det er i IE.. er det mulig? takker for svar EDIT: glemte link Endret 10. november 2004 av toss Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Legg til: margin-bottom: Npx; på #maincenter.. Btw, #footer er ikke helt bra: #footer { text-align: center; color: #fff; background-color: #000; font-size: 0.8em; display: block; padding: 3px 0px; margin: 20px -16px -16px -16px auto; margin-top: 20px; margin-right: -16px; margin-bottom:; margin-left: -16px; clear: both; } Litt mange margins..? Lenke til kommentar
toss Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 tror jeg har gjort det riktig nå, men det funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 tror jeg har gjort det riktig nå, men det funker fortsatt ikke.. Hm, ikke riktig: #maincenter { width:59%; float:left; background:#90EE90; border: 1px black solid; padding-bottom: 1em; margin-bottom: 30px; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå