Ed Hunter Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei Ein kompis skal ha ny pc, og tenker for å fremst på dinside.no pc-ane. Uten å gå så langt inn på det, kva pc synes du er best? Overklokking blir det sikkert veldig lite av, men spilling teller litt. Komplett har jo ganske bra skjermkort, men det er ikkje alt som teller. Mvh Espen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg ville gått for komplett eller netshop. Netshop har et 939-oppsett, men et litt for dårlig skjermkort. Komplett har et bra skjermkort, men bare et 754 oppsett. Selv ville jeg send mail til Netshop og spurt om han kunne fått med et bedre skjermkort mot et lite mellomlegg! Vh krister Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ville gått for netshop sin, og eventuelt byttet skjermkort senere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Så Intel er ikkje eit alternativ meiner de i forhold til Komplett og Netshop sine AMD systemer? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Så Intel er ikkje eit alternativ meiner de i forhold til Komplett og Netshop sine AMD systemer? Intel er vel og bra det, har selv et p4-system, men slik som tilstandene er nå i hardware-markedet er socket 939 mer fremtidsrettet. Denne socketen (og amd64 generellt) yter bedre i spill enn sin konkurrent (p4). Skal kameraten din drive med mye videoredigering, encoding og andre tunge regneoppgaver vil en p4 med sin hyperthreading gi best ytelse. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 For min del (til spill-PC) er komplett sin mye mer justeringsvennlig Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ok! Er vel ikkje store forskjellen på s754 og s939? Tenker på Netshop sin pc kontra Komplett sin... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 939 er en del mer fremtidsrettet... på netshop.no kan du gå inn på maskinen og klikke endre...for 11.600,- så får du med et 6800le....da har du en god maskin! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 939 er en del mer fremtidsrettet... på netshop.no kan du gå inn på maskinen og klikke endre...for 11.600,- så får du med et 6800le....da har du en god maskin! Ok skal foreslå det. Ser at det er noname ram-brikker, hadde det vært bedre med f.eks Corsair Value 1024 mb? Xerox lcd skjermen, noen som har erfaringer e.l på den? Var jo litt imponerende med 16ms og DVI, lekker var jo den og Mvh Espen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hadde sikkert vært bedre med andre ram-brikker, men jeg synes prisforskjellen var for stor når du gikk inn og endret på pc'en... ...jeg ville gått for de brikkene og heller kjørt grundig testing av de når de kom og sendt de tilbake om det var problemer med de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå