ostenxx Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jepp. Leter etter alt innholdet som var på cd'en som fulgte med. Har mistet cd'en. Noen forslag? Endret 10. november 2004 av ostenXX Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 creative.com finner du vel noe, men vet ikke om du finner det samme som er på cd'n som fulgte med. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 creative.com finner du vel noe, men vet ikke om du finner det samme som er på cd'n som fulgte med. Det er akkurat d som er prblemet. På Creative sine sider finner jeg bare oppdateringer som krever at jeg har lagt inn innholdet på cd'en som fulgte med på forhånd... Kipt. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sliter med akurat det somme, bare jeg har drivercden, men når jeg innstalerer dem på XP, vil den ikke starte normalt etterpå, og jeg må bruke systemgjenoppretting på creativ.com finner jeg bare driver oppdateringer Det er snakk om et SoundBlaster Live! 5.1 Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Husker at jeg hadde mye problemer med det jeg også. Creative er ikke særlig gode på brukervennlighet. Prøvd denne siden: http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Lenke til kommentar
shakur Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Et kjapt søk på google kom med dette som første treff.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Et kjapt søk på google kom med dette som første treff.. Driveren er ikke lenger et problem, det er heller softwaren jeg trenger. Jeg får ikke stilt inn sorroundhøytalerne slik jeg vil. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har sendt deg en pm. Last ned fra min ftp-server... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå