Gå til innhold

Mistet en bokstav


Anbefalte innlegg

hm..har et lite problem. Å`en min har falt helt ut av systemet. På alle dokumenter og nettsider hvor det skulle vært en "Å" så vises det bare en liten firkant (merkelig nok virker den her). Det ser ut til at det er slik på alle fontene, prøvd å legge de inn på nytt uten at det har virka. Hvist jeg skriver ut no med en "Å" så vises det ikke noe tegn.

Noen måte å fikse dette på uten å innstallere OS på nytt?

 

Windows 98 forresten.

 

Håper dere skjønte noe av det........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

æ og å virker fint, det er bare å`en som ikke virker.

dette forumet og notisblokk er det eneste stedet den virker. Men med notisblokk har jeg et annet problem, når jeg scroller så legger bare all teksten seg oppå hverandre (akkurat som om du skulle ha printa ut på et ark det sto noe på fra før).

Kan det her være noe virus?

kjører jo antivirus da

Lenke til kommentar

Maskinen er en Athlon t-bird 900@1066

Abit kt7

gammel scsi disk som ikke lenger vil defragmenteres

..

kjører nyeste opera med java, prøvd windows update.

 

Har ikke peiling på hvor dette problemet kan komme fra, men gidder ikke innstallere windows på nytt, da kan det bare være.

Lenke til kommentar

det var noen av fontene det var noe tukkel med, kopierte de fra en annen maskin og nå virker det. Takk for hjelpen!

 

Men jeg har fortsatt problemer med å scrolle i notisblokk, all teksten legger deg oppå hverandre.

Samme fenomenet i mirc og diverse andre programmer, men her er det backspace som tuller i tekstboksen man skriver i. Hvist jeg her trykker på backspace så viskles ikke bokstaven ut, men markøren bare flytter seg og det "nye" tegnet "legger" seg oppå det gamle.

 

Noen som skjønner noe av dette??

 

evt. hvilke filer kontrollerer dette, slik at jeg kan bytte dem ut med nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...