Trio Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hei.. Har nettopp kjøpt meg en data kabel til min M65.. Men selvfølgelig så har jeg et problem.. Når jeg stikker usb kabelen inn i pcen.. kommer d en slags hakke lyd.. istdedenfor den vanlige som kommer opp.. dette skjedde ikke første gang jeg prøvde.. men da gikk jeg ut av dn for å laste ned driver.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du bruker windows XP (Med SP2?) Når det kommer sånn lyd som du beskriver så er det fordi PCen ikke gjennkjenner det du har koblet til, med andre ord driver trøbbel. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 ok.. men hva gjør jeg.. har prøvd å laste ned driver men pcen finner ikke den. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vet ikke, ingen kabler funker hos meg for tiden, har prøvd mye rart... Har heldigvis bluetooth på PC og S65 mobilen min Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 noen andre da Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå har jeg prøvd en masse rare ting, men det eneste som jeg fant ut hjalp var å innstallere MPMSetup3.04.40.43_SmartSync_en-EN.EXE og plugge i mobilen, hvis PCen ikke finner den tilkoblede mobilen så slå mobilen av og på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå