Döden Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her har dere hele samlingen rubbel og bit, utenom det nye da... men det venter vi enda på... Det finnes faktisk to nye Zelda spill til GC. Ang. det i 3d; Jeg gleder meg virkelig til det!! Håper det klarer å gjenskape magien til OOT. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Håper det klarer å gjenskape magien til OOT. Går ikke... Går rett og slett ikke , det er det beste spillet som er laget og kan ikke gjenskapes... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Håper det klarer å gjenskape magien til OOT. Går ikke... Går rett og slett ikke , det er det beste spillet som er laget og kan ikke gjenskapes... Ikke det jeg sa men. MAGIEN! M-A-G-I-E-N! Du vet godt hva jeg mener. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Da skal de ha laget et rimelig godt spill... Ingen ting fenget meg så masse som OoT, jeg bare så naturen og harmonien når jeg kom ut i Hyrule for første gang, fy faen og det var digg Jeg var skikkelig redd når jeg møtte den første ''bossen'' Queen etterelannet som jeg ikke husker , men det var edderkoppen... Var ikke gamle karen heller da, var vell 10 år eller noe ? kansje mindre meg og kameraten min satt i senga og gjemte oss når det kom skumle lyder osv Var morsome tider det Endret 13. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 *sukk* jeg savner de tider da grafikk ikke betydde så mye, og jeg og min kamerat løp rundt utkledd som Link i skogen, etter å ha rundet OOT to tre ganger! Jeg savner den stille lyden av ocarinaen og lyden av gallopp som slår mot bakken i Hyrule Field! Jeg synes faktisk Majoras Mask ødela litt! Selv om det var strålende gjennomført og alt det, likte jeg ikke konseptet med å måtte reise tilbake i tid hele tiden. Jeg fikk liksom ikke sjangsen til å bli kjent med noen av npcene, for samme hvor mange ganger du snakket til dem, ville de alltid si "Hvem er du" etter en tidsreise! Triste greier! Tenk om det neste zeldaspillet blir helt genialt!! giiiiih jeg gleder meg Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det finnes faktisk to nye Zelda spill til GC. Four swords og The Legend of Zelda (working title) du tenker på? Eller tenker du kanskje på det spillet med Tetra fra Windwaker... men det er vel strengt tatt ikke et Zelda spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå