Lapette Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei og hopp! har sett litt rundt på internett og har jo funnet ut at de skal lage et nytt zelda spill snart!! Det ser jo bare helt konge ut, både screnshottene og traileren er jo helt rå! Noen som vet noe om dette spillet, releasedate o.l, eller noen som har linker til sider som vet? har lest alt Gamer har å si, så andre sider mottas med takk Noen andre som gleder seg? Zelda Power! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Har vært masse om det for 1 mnd eller 2 siden . Mange bilder og noen trailere , som er lakt ut søk på zelda eller noe Har spillet fått Tittel nå ? Edit : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244254&hl=zelda Endret 10. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei og hopp! har sett litt rundt på internett og har jo funnet ut at de skal lage et nytt zelda spill snart!! Det ser jo bare helt konge ut, både screnshottene og traileren er jo helt rå! Noen som vet noe om dette spillet, releasedate o.l, eller noen som har linker til sider som vet? har lest alt Gamer har å si, så andre sider mottas med takk Noen andre som gleder seg? Zelda Power! Trailer? Hvor? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 se på linken til Posten over , der inne et sted er det en , tror den ligger på nintendo sia.. om jeg ikke tar fail Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Lapette, kort ned signaturen din litt. Max 4 linjer. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Spillet har ikke fått tittel enda, men kommer en gang i 2005. Det er bekreftet at det kommer på GameCube og ikke en kommende Nintendo konsoll. Og: JA jeg gleder meg! Endret 10. november 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Doga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg gleder meg som en unge! Det siste Zelda spillet jeg virkelig elsket er Zelda III: A Link to the Past, og de senere spillene har etter min mening bare blitt dårligere og dårligere... Ocarina of Time er det beste av de siste, og Wind Waker var en skuffelse... Enda en veldig ung Link, samt en grafikk jeg ikke likte... Men i det nye er Link voksen og grafikken dertil! Har en trailer fra E3 i år, helt rått! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og: JA jeg gleder meg! Jeg gleder meg også, på noen av bildene så jeg Hyrule Castle så jeg håper det er i gamle Hyrule Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har likt alle Zelda spill til nå utenom TLOZ - The adventures of Link... Blurg... Helt fra den første NES klassikeren til Majoras Mask. A link to the past troner nest høyest kun slått av The Ocarina of time. For dere som er Zelda frelst og vil korte ned ventetiden til det nye Zelda-spillet kan kose dere med disse titlene: The Legend of Zelda Zelda II - The adventures of Link The Legend of Zelda - Links Awakenig The Legend of Zelda - Links Awakening DX The Legend of Zelda - A Link to the past The Legend of Zelda - Ocarina of time The Legend of Zelda - Ocarina of time - Master Quest The Legend of Zelda - Majoras Mask Zelda - Oracle of ages Zelda - Oracle of seasons The Legend of Zelda - The Windwaker The Legend of Zelda - The Four Swords The Legend of Zelda - The Minsih Cap Her har dere hele samlingen rubbel og bit, utenom det nye da... men det venter vi enda på... Enjoy Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Glede seg som en liten unge. Zelda kommer til å bli så sweet, og med god grafikk og alt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Her har dere hele samlingen rubbel og bit Sinsykt bra Har du de på NES eller gameboy ? Har prøvd og skaffe NES men de skal jo ha over 1000 spenn , da kjøper jeg heller en Xbox til (Og spiller LIVE) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sjekk ut en spillsamling som heter Zelda Collectors Edition. Resten har jeg på GC og Gameboy Advance Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Har prøvd og skaffe NES men de skal jo ha over 1000 spenn , da kjøper jeg heller en Xbox til (Og spiller LIVE) 1000 spenn for en NES for eff? 200...... max Endret 11. november 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Doga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sjekk ut en spillsamling som heter Zelda Collectors Edition. Er ikke den nesten umulig å få tak i nå? Broren min (på ni år) fikk GC og det var med den, men jeg lette som en gal overalt og kunne ikke finne det noe sted. Løsningen ble å gi gutten 400 kr, så var Zelda Collectors Edition mitt! ( :!: ) Veldig stas å spille The Legend of Zelda igjen... Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Sjekk ut en spillsamling som heter Zelda Collectors Edition. Er ikke den nesten umulig å få tak i nå? Broren min (på ni år) fikk GC og det var med den, men jeg lette som en gal overalt og kunne ikke finne det noe sted. Løsningen ble å gi gutten 400 kr, så var Zelda Collectors Edition mitt! ( :!: ) Veldig stas å spille The Legend of Zelda igjen... Har faktisk to stykker av dette. Fikk med ett da jeg kjøpte game cuben, men hadde allerede kjøpt et på qxl. Sist jeg sjekket var det i allefall en eller to til salgs på qxl. Endret 11. november 2004 av Crisko Lenke til kommentar
Doga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Så rart. Kanskje er jeg udugelig til å lete, hvem vet, men uansett fikk historien min en lykkelig slutt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og: JA jeg gleder meg! Jeg gleder meg også, på noen av bildene så jeg Hyrule Castle så jeg håper det er i gamle Hyrule Det ER i Hyrule! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og: JA jeg gleder meg! Jeg gleder meg også, på noen av bildene så jeg Hyrule Castle så jeg håper det er i gamle Hyrule Det ER i Hyrule! Nettopp Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det kommer i andre kvartal 2005!!!! Endret 13. november 2004 av Starscream12 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det kommer i andre kvarter 2005!!!! Det er lenge til , Det blir sikkert forsinka frem til sommer ferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå