Gå til innhold

Rome total war multiplayer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du tenker på at det er multi campaign så er det ikke det. Men det er multi custom battles... man bare finner et game som ikke har starta, joiner og kjøper army for penga.

Zlumm, hvordan er det på lan da, er det ikke mulig altså å spille noe som ligner campaigne? Det hadde jo vært konge da, for me ett strategi spill så er det ett "must" og ha muligheten til å bygge selv.

Lenke til kommentar
Zlumm, hvordan er det på lan da, er det ikke mulig altså å spille noe som ligner campaigne? Det hadde jo vært konge da, for me ett strategi spill så er det ett "must" og ha muligheten til å bygge selv.

 

Ja.. du har fullt rett i a det er et must, men CA har ikke prioritert det fordi de mener at det kommer tell å ta for lang tid.

 

Lan er helt likt som online. Selv så mener jeg at det hadde vert genialt med multy camp.

Lenke til kommentar
Zlumm, hvordan er det på lan da, er det ikke mulig altså å spille noe som ligner campaigne? Det hadde jo vært konge da, for me ett strategi spill så er det ett "must" og ha muligheten til å bygge selv.

 

Ja.. du har fullt rett i a det er et must, men CA har ikke prioritert det fordi de mener at det kommer tell å ta for lang tid.

 

Lan er helt likt som online. Selv så mener jeg at det hadde vert genialt med multy camp.

Helt enig. Litt rart, for på meg virker det som spillet er bygd opp som en multiplayer. Kanskje de trakk seg i siste liten, pga problemer? For så å hevde at det aldri var planen...

 

Mange som hevder at turn-based ville tatt lang tid i multiplayer. Her synes jeg de kunne lært mye av spill som civ3.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det ville vært ekstremt tidkrevende med en multiplayer campaign til R: TW, men sikkert veldig morsomt. Jeg mener vi burde ha det, men det gjør visst ikke CA:P Men har dere prøvd multiplayeren? Det er utrolig morsomt, og det gir en fantastisk tilfredstillelse å vinne. Multiplayer i rome er skikkelig digg!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske at multiplayeren hadde funka hos meg, har fått til å joine to ganger. Nå etter patchen får jeg bare failed to connect to host. Det virker som halvparten av de som har spillet har dette problem,et, vilket er veldig beklagelig, men ser man bort fra dette problemet ville jeg tro atMp er veldig god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...