Vegard Johnsen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei! lurer på om noen kan tipse meg om hvordan bios skal stå, for å få utnyttet maskinen ordentli.. Har ett Asus K8N Hovedkort Amd 64 3000+ Radeon X800pro 1GB Ram WinXp Sp2 Har ikke peiling på data, så for alt æ vet så e d ikke nåkka me d Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det spørs om du vil beholde garantien eller ikke... Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 He he..den garantien bryr vi oss ikke om Bring it on baby Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 He he..den garantien bryr vi oss ikke om Bring it on baby Hvorfor omtaler du deg selv som "vi"? Mange som faktisk bryr seg om garantien Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Vet du Castor hva jeg bryr meg om da.. Sier jo at garantien ikke er ett problem, jeg bryr meg ikke om at HK`et går til hillvitte. La meg omformulere da: Jeg er klar over konsekvensene ved "tukling" med Hovedkortet, og med det kan miste garantien, men det bryr JEG MEG ikke om. Så hvis noen er flink med Bios og sånn, tar jeg gjerne imot "stalltips" om hvordan man kan sette Bios, hvis det er nåkka å hente på det, for bedre performance Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vet du Castor hva jeg bryr meg om da.. Sier jo at garantien ikke er ett problem, jeg bryr meg ikke om at HK`et går til hillvitte. La meg omformulere da: Jeg er klar over konsekvensene ved "tukling" med Hovedkortet, og med det kan miste garantien, men det bryr JEG MEG ikke om. Så hvis noen er flink med Bios og sånn, tar jeg gjerne imot "stalltips" om hvordan man kan sette Bios, hvis det er nåkka å hente på det, for bedre performance Overklokking.no har mange fine guider til BIOS og overklokking. Les og lær Lenke til kommentar
Vegard Johnsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Thx!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå