Bartao Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Heisann, vurderer å kjøpe meg en mp3spiller, men jeg vet ikke hva som er bra og hva som ikke er fult så bra. Så lager jeg min egen lille mal som jeg følger, og jeg håper noen av dere kan svare på hvilke spillere som utfyller disse kravene. eller komme med vise innspring. stor/liten? : Må gå ann å ha i lommen uten for mye ubehag. lagringsplass : Tja allt mellom 1gb til 7-8gb display : Må se hva som står der vertfall. Kvalitet : Må tåle en joggetur i ny og ne, eller en liten tur i bakken. Pris? : Tja, billig til 3,5k Har sett litt på ipod mini.. er vel det eneste. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kanskje en Creative Zen Micro? Du får litt mindre skjønnhet enn med en iPod Mini, men 25% mer plass, og det er jo en del. Den er også litt billigere. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ipod mini er veldig fin! Hadde jeg valgt skulle jeg kjøpt! Lenke til kommentar
W Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vil anbefale denne Har den selv, og har ikke hatt noen problemer med den Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg hadde valgt iPod Mini Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvorfor det? Du får jo færre funksjoner og mindre plass, og betaler mer for det. Hvis det ikke er veldig viktig at den er fra Apple (om det er pga. design, at du foretrekker merket eller noe annet), så burde du ta Creative Zen Micro istedenfor iPod. Den har en del funskjoner som iPod ikke har, som synkronisering med Outlook. Batteriet skal visst holde mye lengre enn iPod sitt også, hele 50% lengre! En økning på fire timer, fra åtte til tolv. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 tusen takk for svar Har bursdag på mandag så da får vi se om det er en mp3spiller i noen gave =) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Håper på en Creative Zen Touch til jul, jeg. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sony Network Walkman NW-HD1 MP3 Er helt klart den fineste og beste.Hvis du vil ha best lyd bra design og antishock system som ingen andre Mp3 spillere har så velger du SONY. De har et meget bra Antishock system. Slipper du spilleren fra 1 meter så skjer det ingen ting da heller. Og det LOVER Sony. Så det er bare å slippe hehe Bildeserie Funksjoner: 20 GB internt harddiskminne Innebygd litiumionbatteri som gir utrolig lang avspillingstid på opptil 30 timer Den unike G-sensor-teknologien fra Sony beskytter den interne harddisken til og med hvis den faller fra én meters høyde Stor 7-linjers (1,5 tommers) LCD-skjerm med grønn bakgrunnsbelysning SonicStage® 2.1-programvare for enkel håndtering og overføring av musikk Støtter alle populære digitale lydkomprimeringsformater: ATRAC/MP3/WMA/WAV. Kan lagre lydfiler, visuelle filer og datafiler (Word, Powerpoint, ATRAC, Mp3, JPEG, MPEG osv.) Rask musikk- og dataoverføring via Hi-Speed USB 2.0-tilkobling Superlett magnesiumkonstruksjon på bare 110 gram Nytt lade- og opptaksstativ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Her kommer Specsa for de som lurer. (ble for mye og ta det med i posten over) Specs: Nettverksfunksjon Hurtigoverføring av data ja USB-kobling ja Valgfri datakomprimering (ATRAC3 / ATRAC3plus) ja Datakonversjon fra MP3 / WMA / WAV til ATRAC3 eller ATRAC3plus ja CDDB® automatisk overføring av musikkinformasjon ja Musikkinformasjonsredigering på PC ja Network WALKMAN®-kontroll på PC ja Datakompresjon ATRAC3 66 kbps ja ATRAC3 105 kbps ja ATRAC3 132 kbps ja ATRAC3plus 48 kbps ja ATRAC3plus 64 kbps ja 256 kbps Atrac3plus ja Avspilling og display ATRAC3-avspilling ja ATRAC3plus-avspilling ja Betjening grupperingsfunksjon ja Gjentakelse ja Shuffle ja Punktmatrise LCD-display på hovedenhet ja Bakgrunnsbelyst LCD-display ja AVLS ja Pause ja Generelle data Batterilevetid ATRAC3plus-avspilling (t) 30 Vekt (g) 110 Medfølgende tilbehør Hodetelefoner ja USB-kabel ja Oppladbart batteri ja USB-stativ med batterilademodus ja Nettadapter ja Bæreveske ja SonicStage® versjon 2.0 ja Dimensjoner Bredde (mm) 89 Høyde (mm) 62.1 Dybde (mm) 13.8 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 iriver er bra ja ,men den er forferdelig stygg og så er det ganske dyr 4500/5000 kr ++ VELG SONY. Sony er kvalitet rett igjennom. Ikke fall i den fella å kjøp den fæle ipoden. Den er bare forferdelig oppskrytt pga brukervennelighet og design, ingen som har nevnt lyden og hvor bra kvalitet det er. Jeg har testa Sony sin Mp3 spiller og Ipoden sin G4 ipod og lyden er veldig mye dypere og høyere på Sony en på ipoden. Det er rett og slett mere trøkk å spenst i spilleren og bassen kommer fint frem. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Men det virker som om du MÅ konvertere musikken til ATRAC3 før spilleren kan gjøre noe med den, stemmer det? Det er det som er så galt med Sony, de skal jo ALLTID innføre en egen standard. Og hvor får man kjøpt dette dyret, og til hvilken pris? Endret 20. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 fordelen jeg ser med ipod er at programvaren for å overføre, er vesnentlig lettere enn Creative sin. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Men det virker som om du MÅ konvertere musikken til ATRAC3 før spilleren kan gjøre noe med den, stemmer det?Det er det som er så galt med Sony, de skal jo ALLTID innføre en egen standard. Og hvor får man kjøpt dette dyret, og til hvilken pris? Du kan kjøpe udyret til billigst penge på TELEBUTIKKEN.no til 3997 aka 4000. Skal jeg ha en MP3 spiller så skal jeg ha denne. Driter i om jeg må konvertere til ATRAC 3 formatet. Denne spilleren er best på lyd batteri og utseende DET ER JO DETTE SOM TELLER. Og seff Brukervenneligheten som er veldig bra på denne spilleren når det kommer til daglig bruk. Konverterings prossesen kan være dritt for noen ,men når du er ferdig er denne spilleren en DRØM!!!!! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ipod ( mini ) eller apple Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ipod ( mini ) eller apple Du ER klar over at du foreslår at han kjøper en iPod eller et stort elektronikkselskap, ja? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har nulig anskaffet meg en Creative Zen micro, og den er genial.Rikelig me lagringsplass og den er snerten og se på Har det meste av funksjoner en kan ønske seg og prisen er bra(rundt 2200 kr) Den er også ganske liten.HAr også bedre lydkvalitet en Ipod(ifølge tester) Lenke til kommentar
andus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 asono sound-hub enkel å bruke du kan lagre alt på den og den er norsk. tror den har sunket en del i pris siden jeg kjøpte den. ikke den som heter hubb med fargeskjerm men sound-hub. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ipod ( mini ) eller apple Du ER klar over at du foreslår at han kjøper en iPod eller et stort elektronikkselskap, ja? Like greit å ta hele kaka når man først er i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå