Staalkontroll Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vell, fikk en saftig regning av telenor i dag på mitt filmbruk. En regning på 1400 kr på leie av film det siste året. Normalt sett så skal det komme på faktura vær mnd, på de filmene jeg har leid den mnd. Men etter som telenor fant ut de hadde en feil med betalingssystemet fant de ut at den beste måten og løse problemet var og sammle opp alle filmene jeg har leid i løpet av et år... Kansje bra løsning for dem, men ikke for meg som ikke har 1400 kr ekstra denne mnd. Har ringt til telenor men der får jeg beskjed om og bare betale... Men det er vell ikke MIN feil at telenor har gjort en feil...skal dette gå utover meg? Er dette riktig av telenor? Og er det noe mer jeg kan gjøre? Legger ved et bilde hvor det står svart på hvit at betalingen skjer på neste faktura (i mitt tilfelle vær mnd) PS: er den feilpostet vennligst flytt den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Da må du vel ha lov til å splitte den vel? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ikke i følge telenor..... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 bare gjenta et par ganger på telefonen at det står på den fine hjemmesiden dems, at den kommer hver måned.. så vil det nok gå etterhvert, ellers går du til herr forbrukerråd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå