Gå til innhold

Bra og billig bærbar pc veske

Anbefalte innlegg

Noen som vet om bra pc veske til bærbar? Jeg tenker i prisklassen 100- 500

Stusser litt på vesken som clas Ohlson selger til kr 250,- Bra?

www.clasohlson.no

(du finner den på "datatilbehør" og så "oppbevaring for data" deretter "datavesker"

Det må være plass til strømkabler og datamus!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer derfor på om noen har erfaringer med bagene til Clas Ohlson. de ser ikke så dårlige ut. Bare sjekk siden og gi din menig!

Jeg kan i alle fall fortelle at den med varenummer 31-2045 virker brukandes sydd, men jeg synes den virker noe rotete, og rommet til selve laptopen er sansynligvis for lite for de fleste 15". Min mor liker den dog, med sin Inspiron 4150. Om pris er viktig så har de jo en til 119,- og det er jo ikke allverden å 'tape' selv om ikke vesken skulle være noe å skryte av.

Lenke til kommentar

My favourite wife og jeg kjøpte en dataveske hver hos Clas Ohlsson. Grei nok, men litt trang for en laptop med 15" skjerm. Du må ha PC'n i hovedrommet og ikke i siderommet.

Glidelåsen må være lukket på topp for å unnga at vesken åpner seg. Et av glidelåsørene du drar i løsnet etter noen dagers bruk på den ene av dataveskene, men ikke på den andre.

Uansett mye for pengene og ikke mye dårligere enn en annen dataveske jeg har som kostet ca 1500......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...