christian232 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Noen som vet om bra pc veske til bærbar? Jeg tenker i prisklassen 100- 500 Stusser litt på vesken som clas Ohlson selger til kr 250,- Bra? www.clasohlson.no (du finner den på "datatilbehør" og så "oppbevaring for data" deretter "datavesker" Det må være plass til strømkabler og datamus! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tror ikke du får tak i så billige. er på utkikk selv. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hp selger noen bra noen, ryggsekk, med eget rom for den bærbare, med beskyttelsesvegger. Tror den ligger på rundt 560.- Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ok. Men er en fattig skole elev. Vil nødig ut med flere hundrelapper. Lurer derfor på om noen har erfaringer med bagene til Clas Ohlson. de ser ikke så dårlige ut. Bare sjekk siden og gi din menig! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Lurer derfor på om noen har erfaringer med bagene til Clas Ohlson. de ser ikke så dårlige ut. Bare sjekk siden og gi din menig! Jeg kan i alle fall fortelle at den med varenummer 31-2045 virker brukandes sydd, men jeg synes den virker noe rotete, og rommet til selve laptopen er sansynligvis for lite for de fleste 15". Min mor liker den dog, med sin Inspiron 4150. Om pris er viktig så har de jo en til 119,- og det er jo ikke allverden å 'tape' selv om ikke vesken skulle være noe å skryte av. Lenke til kommentar
j.sys Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Flere forhandlere har Targus sin 15" Notepack til en brukbar pris. Dette er høy kvalitet til lav pris. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er bra kvalitet på de derre clas ohlsson baggene. Litt så som så med den praktiske romfordelingen i dem, men absolutt godkjent i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Mackaiwer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 My favourite wife og jeg kjøpte en dataveske hver hos Clas Ohlsson. Grei nok, men litt trang for en laptop med 15" skjerm. Du må ha PC'n i hovedrommet og ikke i siderommet. Glidelåsen må være lukket på topp for å unnga at vesken åpner seg. Et av glidelåsørene du drar i løsnet etter noen dagers bruk på den ene av dataveskene, men ikke på den andre. Uansett mye for pengene og ikke mye dårligere enn en annen dataveske jeg har som kostet ca 1500...... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Ser at nbags har denne på tilbud til kr 199. Edit: den er visst ikke til laptoper, nei. Er litt trøtt i dag, sorry . Endret 15. november 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Skal kjøpe meg Targus sin 15" Notepack. Er den stor nok til pc-en min? Har G556. Må ha svar idag! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Den er stor nok den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå