Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail Mer Lagringsplass 250mb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min innboks på hotmail øket også til 250 MB en gang i slutten av 2004. Er vel 8-9 måneder siden. Veldig fint, selv om den kontoen brukes mest til søppelmail.

Hovedkontoen min har jeg hos hriders.com. Trenger vel egentlig ikke 1 TB lagring, men har noen store filer der som er veldig kjekke å kunne få tak i når som helst over nett :)

Hadde gmail først, men det var altfor lite lagringsplass.

/Espen

Lenke til kommentar

Ble mildt sagt overrasket når jeg beveget meg inn på min hotmail idag, egentlig for å slette mail, siden jeg så jeg hadde fått en mail om dårlig plass for en liten stund siden.

"Problemet" var vel bare at jeg ikke hadde for lite plass, men den var oppgradert til 2000 MB. Endelig! :thumbup:;)

Edit: Har registrert meg i USA; New York

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar
har bare 2 mb på hotmail.. bruker bare denne til msn.. ellers har jeg yahoo mailen min som nettop er blitt oppgradert fra 250mb til 1gb... å det holder for meg :D

leenge leve yahoo mail...

pøø gmail har 2261 MB og stiger litt hver dag :D

Lenke til kommentar
har bare 2 mb på hotmail.. bruker bare denne til msn.. ellers har jeg yahoo mailen min som nettop er blitt oppgradert fra 250mb til 1gb... å det holder for meg :D

leenge leve yahoo mail...

pøø gmail har 2261 MB og stiger litt hver dag :D

heh.. og hriders.com har 1 000 000 MB.. lurer på når gmail tar igjen dem ;)

/Espen

Lenke til kommentar
Dere tar alle feil, man kan bare få 25 Mb i utlandet fra USA..

Som tatt fra Hotmail.com:

*250MB inbox available only in the 50 United States, District of Columbia, and Puerto Rico. Eligible Hotmail users will first receive 25MB at sign-up. Please allow at least 30 days for activation of your 250MB storage to verify your e-mail account and help prevent abuse. Microsoft Corporation reserves the right to provide 250MB inbox to free Hotmail accounts at its discretion.

Det er feil, rett og slett. Sikkert en gammel melding som ikke har blitt slettet.

Lenke til kommentar
Min innboks på hotmail øket også til 250 MB en gang i slutten av 2004. Er vel 8-9 måneder siden. Veldig fint, selv om den kontoen brukes mest til søppelmail.

Hovedkontoen min har jeg hos hriders.com. Trenger vel egentlig ikke 1 TB lagring, men har noen store filer der som er veldig kjekke å kunne få tak i når som helst over nett :)

/Espen

Hehe..Hriders mail konto ser ikke ut til å virke hos meg.

Lagte en konto rundt den tiden de begynte med 100GB mail lagrings plass. Men har aldri fått logget meg inn i mailen, men bare selve kontoen.

Hmmm Hvordan fikk du det til??

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med digre innbokser hvis man ikke kan sende store mailer ?

5 eller 10MB vedlegg er jo ikke akkurat noe å skryte av i 2005 :(

Bruker gmailen min til ekstra lagringsplass, ellers så er det ikke noe poeng med 1GB.

Lenke til kommentar
Hei xxxxxx,

Takk for at du kontaktet MSN Hotmail.

Hotmail vil utvide sin gratis tjeneste til:

- 250 MB lagringsplass

- Mulighet til å sende opp til 10 MB vedlegg

- Antivirus som scanner og sletter mail for virus

Jeg kan dessverre ikke si eksakt når dette kommer til å skjer for hver kunde, siden vi har 170 million kunder som skal bli oppgradert! Du får beskjed (e-post) når endringer blir tilgjengelig for deg også.

Håper du blir fornøyd med endringer som kommer!

Med vennlig hilsen

xxxxxx

MSN Passport

Lenke til kommentar

Hovedkontoen min har jeg hos hriders.com. Trenger vel egentlig ikke 1 TB lagring, men har noen store filer der som er veldig kjekke å kunne få tak i når som helst over nett  :)

/Espen

Hehe..Hriders mail konto ser ikke ut til å virke hos meg.

Lagte en konto rundt den tiden de begynte med 100GB mail lagrings plass. Men har aldri fått logget meg inn i mailen, men bare selve kontoen.

Hmmm Hvordan fikk du det til??

Ja, jeg laget først en konto med norsk brukerinfo.. Men av en eller annen grunn, fungerte ikke dette.. Selv om d ikke står noen steder at tjenesten kun er for USA.. Man kan jo til og med velge land for pokker :)

Så jeg fikk en av mine spillkompiser fra over there til å lage en konto, så gav han meg bare brukernavnet hannes.. Redigerte litt sånn smått på profilen, men turte ikke endre på navn og adresse i tilfelle den ikke skulle fungere lenger..

Kjipt, men jeg har stor nytte av plassen.. Hehe.. Hriders.com er ikke verdens nøyeste på hva som ligger lagret der ;)

I verste tilfelle blir den vel bare stengt..

/Espen

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med digre innbokser hvis man ikke kan sende store mailer ?

5 eller 10MB vedlegg er jo ikke akkurat noe å skryte av i 2005 :(

Bruker gmailen min til ekstra lagringsplass, ellers så er det ikke noe poeng med 1GB.

Tja.. Hriders.com har grense på 500 MB vedlegg.. Synes det er passe jeg :p

/Espen

Lenke til kommentar

Veldig få som bruker mer enn 5 mb på mailen sin uansett. Den eneste gangen de kan få bruk for det er når de er på en lang ferie... "Useriøs epost"-

Nå har jeg sendt mail til MSN, de sa at de skulle oppgradere alle sammen men de fikk bare tatt noen..... Heldigvis er jeg en av dem ^^

Lenke til kommentar

Hotmail suger! Har 2MB som raskt fylles opp med spam, :thumbdown: Dessuten har jeg Yahoo mail på 1GB og Gmail konto på 2,2GB så hva er poenget med Hotmail da, lite og dårlig..

*edit* Bruker Gmail som ekstern harddisk, greit hvis man har behov for å laste ned bilder o.l. i en fart når man er langt hjemmefra..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...