helgis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har fremdeles 2 MB. Oppdaget at dama hadde fått 250MB. Heldig hu. Men kommer vel etterhvert til resten og håper jeg. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har to hotmail kontoer, den som er registert "i Norge" er fortsatt 2MB, den som er registrert i Australia har hatt 250 i litt over en måned tror jeg. Begge kontoene ble registrert samme dag, så hvor lenge du har hatt kontoen er nok likegyldig ja Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 FtZ tenker du hos meg eller deg? prøvde nemlig å sende en fil på 8 mb til en kamerat istad og han kunne ikke motta den, men jeg fikk send den. var hos meg det og jeg har enda ikke fått 250 mb med lagringsplass Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Stygt å si, men hotmail er både tregt og alt annet. Gmail er greia Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er mange som har spekulert i hvilke kontoer som ble oppgradert først og hvorfor. Noen mener de blir oppgradert etter alder på kontoen, som nå er bevist å ikke være tilfellet, noen mener det er etter behov (de som hele tiden sliter med å få full inbox og må slette mailer konstant), og noen mener det rett og slett er tilfeldig. Det eneste man vet er at USA fikk oppgraderingen før alle andre. Lenke til kommentar
oaktree Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har Yahoo mail. Der har jeg hatt 6mb hele tiden, helt til tidlig i år, da fikk jeg 100mb.. og for 1 mnd siden eller no fikk jeg 250mb.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Personlig driter jeg i hotmail, har enda bare 2MB på en konto jeg bruker bare for å bruke msn en skjelden gang. Når det kommer til mail så er det Gmail som gjelder og det er ikke bare pga lagringsplass... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har forsatt bare 2mb, og kontoen har jeg hatt i 3 år nå Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fikk her om dagen 250 mb plutselig. Plutselig var den røde streken borte siden jeg alltid har masse på mailen, så da trodde jeg det var noe galt, men vips så hadde jeg 250 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er mange som har spekulert i hvilke kontoer som ble oppgradert først og hvorfor. Noen mener de blir oppgradert etter alder på kontoen, som nå er bevist å ikke være tilfellet, noen mener det er etter behov (de som hele tiden sliter med å få full inbox og må slette mailer konstant), og noen mener det rett og slett er tilfeldig. Det eneste man vet er at USA fikk oppgraderingen før alle andre. vell det er garanter ikke etter alder på kontoen , for jeg har hatt kontoen sidne man bare trengte 4 tall i pasordet sikkert 4-5 år hvist jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 wooohooo 250 MB! Lenke til kommentar
diss Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepps, 250mb på hotmailen min Lenke til kommentar
helgis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 har bare stusselige 2 MB enda jeg. Har den nå bare i reserve. Yahoo har 1GB. Der har jeg plass til mailen iallefall. Lenke til kommentar
hqui Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei Til dere som har 2MB konto hos hotmail, så har jeg oppskrift på hvordan man kan få oppgradert til 25MB. Noen som er interresert? (hadde tenkte å legge ut linken, men serven min er nede nå) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Prøv å opprette en ny konto først og fremst. Hvis ikke det er aktuelt eller om det ikke hjelper, så skriv en mail til MSN Norge. I følge dem så skal alle være oppgradert for en god stund siden. Fin bump forresten Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei Til dere som har 2MB konto hos hotmail, så har jeg oppskrift på hvordan man kan få oppgradert til 25MB. Noen som er interresert? (hadde tenkte å legge ut linken, men serven min er nede nå) Det har jeg gjort funka bra :> Men jeg har ikke fått de 250MB'ene etterpå sitter fremdeles med 25MB, men det holder egentlig for meg. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei Til dere som har 2MB konto hos hotmail, så har jeg oppskrift på hvordan man kan få oppgradert til 25MB. Noen som er interresert? (hadde tenkte å legge ut linken, men serven min er nede nå) Hvis du har noen gode tips, så for all del... Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dere tar alle feil, man kan bare få 25 Mb i utlandet fra USA.. Som tatt fra Hotmail.com: *250MB inbox available only in the 50 United States, District of Columbia, and Puerto Rico. Eligible Hotmail users will first receive 25MB at sign-up. Please allow at least 30 days for activation of your 250MB storage to verify your e-mail account and help prevent abuse. Microsoft Corporation reserves the right to provide 250MB inbox to free Hotmail accounts at its discretion. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Dere tar alle feil, man kan bare få 25 Mb i utlandet fra USA..Som tatt fra Hotmail.com: *250MB inbox available only in the 50 United States, District of Columbia, and Puerto Rico. Eligible Hotmail users will first receive 25MB at sign-up. Please allow at least 30 days for activation of your 250MB storage to verify your e-mail account and help prevent abuse. Microsoft Corporation reserves the right to provide 250MB inbox to free Hotmail accounts at its discretion. hmm, merkelig, jeg har værtfall 250 mb med lagringsplass på hotmail kontoen min, og det har jeg hatt siden en gang i 2004. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har en konto, som jeg nesten ikke bruker og har koblet til Outlook, slik at jeg ser hva som skjer på den. Der får jeg stadigvek melfinger om at jeg går mot grensa på 2MB pga av spam som blir filtrert vekk, men fortsatt er i min konto. Jeg har andre kontoer som er bedre slik at det er jo ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå