Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Vi er de heldige så langt da Melchior, for det ser ut som det er veldig få som har fått det. Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette er en longshot men hørte noen rykter om at hotmail ville oppgradere amerikanske brukere først, derfor skiftet jeg Land osv. i personal settings for par uker siden. Kanskje derfor jeg fikk så tidlig..men kan også bare hatt flaks. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 jeg har ikke gjort noe med instillinger her og der, har bare brukt hotmailen også sjekka jeg idag og da fikk jeg et sjokk da jeg fant ut at jeg hadde 250 mb med lagringkapasitet . Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Bump. Noen fler som har fått 250 mb med lagringsplass enda? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei, og det iriterer meg at jeg hele tiden får mail med at jeg har for lite lagringsplass igjen... De har lovt dette siden før sommeren, og lovte at det skulle være ferdig til oktober.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fortsatt 2MB...men eg er meir irritert over denne Daly dritten: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Logget meg på hotmail.com i dag og oppdaget at jeg hadde fått oppgradert lagringsplassen fra 2MB til 250MB Lenke til kommentar
Totti Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ikke fått noe oppgradering enda jeg hotmail = for meg.. bare tull og holder aldri det de lover.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 You are currently using 0.2 MB of your 2 MB of available storage. kan jo være at det bare er en skrive feil ? Det har du helt rett i. Det er en skrivefeil. Zeph: Merkelig å se at det ikke bruker masse tall, kolon, og punktum i din spammail. Hos meg er det omtrent bare det, det går i. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da er min oppgradert til 250 MB. Merkelig at det kom samtidig som MSN Messenger 7.0 public beta ble sluppet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eg fekk ein beskjed om at kontoen var endra i dag, jippii...trudde det var 250MB..men neida Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det ser ut som fler og fler får 250 mb nå ja var litt kult at jeg fikk 250 mb en stund før andre eller lettere sakt, hvorfor fikk andre 250 mb før andre egentlig? kan dere tenke dere en grunn eller har dere lest noe om det? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 250 hær å :!: :!: :!: Hadde ikke sett det før nu!.... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 På innboksen min står det 2mb, men hvis jeg trykker på "mer om" knappen så får jeg opp at jeg har opp til 250mb... vet ikke hva som stemmer jeg. Kanskje M$ holder på å oppgradere men ikke er ferdig? Typisk M$ å gjøre noe halvgjort... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvorfor fikk andre 250 mb før andre egentlig? kan dere tenke dere en grunn eller har dere lest noe om det? meiner å ha lest at det har noko med kor lenge du har hatt hotmail kontoen. dei oppgraderer dei eldste kontoane først. eg har hatt min nåverande konto i 7-8 år no, men min har ikkje blitt oppgradert enda Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Har hatt kontoen min i 5 1/2 år nå (vil jeg tippe), og jeg...*ahem*, mener kontoen, har dette året blitt oppgradert fra 2 til 10 til 250 MB. Sistnevnte oppgradering fant sted for et par måneder siden. Endret 2. desember 2004 av KAS Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har fremdeles 2Mb...enda jeg har hatt kontoen i 5 år Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har hatt kontoen min i 5 1/2 år nå (vil jeg tippe), og jeg...*ahem*, mener kontoen, har dette året blitt oppgradert fra 2 til 10 til 250 MB. Sistnevnte oppgradering fant sted for et par måneder siden. Det avskriver jo teorien om at varighet på kontoen gjelder. Er sikkert tilfeldig. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 sitter her med 2mb Men bruker gmail da.. så intet problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå