Nitrius Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sjekka mailen min idag og da fant jeg ut at hotmail kontoen min hadde blitt oppgradert til 250 mb(se bilde) Så jeg tenkte jeg skulle lage en post om det å sjekke om noen andre har fått det å, siden jeg sjekka med en kamerat om det og han hadde ikke fått det enda. Så det hadde vært kjekt å fått vite om det er noen fler som har fått det. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jøssenammen...hørtes ålright ut... ohh well... 2MB her Lenke til kommentar
klb Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 About your account size The amount of storage space in your account depends on the type of account you have. Free With a free Hotmail account: You have up to 250 megabytes (MB) of storage space. You can send and receive messages up to 10 MB each, including attachments. Hotmail Plus With a Hotmail Plus account: You receive up to 2 gigabytes (GB) of storage space. You can send and receive messages up to 20 MB, including attachments. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ja har lest, men jeg vil vite om det er noen fler enn meg hittil som har fåt det. Som sakt så har jeg snakka med noen kamerater og dem har ikke fått det enda, syns det bare var litt rart. Endret 10. november 2004 av remy5 Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Kanskje M$ innså at 2MB er latterlig lite? Edit: har forresten fortsatt bare 2MB på min konto. Jaggu glad jeg har en skikkelig mail i tillegg... Endret 10. november 2004 av SuperDeformed Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Fortsatt 2MB her Endret 10. november 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 We will be upgrading MSN HotmailSympatico Mail over the next few months. The improvements include features like free antivirus scanning and cleaning, more storage, and increased attachment sizes. Ser ut som de jobber med saken.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 sKAFF dere invite til gmail! på min hotmail konto så har jeg ikke fått det enda...... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har gmail å, men det er liksom hotmail som er hovedmailen min, har hatt den i mange år nå, og det var litt kult å se at jeg hadde fått 250 mb med lagrinsplass Og det ser ut som at det ikke er så mange som har fått det enda heller, men værtfall, dere som får det/har fått det legg igjen en post her Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har bare 2MB jeg og Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ting Tar Tid tydelegvis..berre 2MB her og. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det er jo veldig lenge sidan dei begynnte dette arbeidet. sto ein artikkel om dette på programmer.no i sommer. http://programmer.no/art.php?artikkelid=8410 uansett, framleis 2mb her. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hmm.... 2 mb her og.... Har heldigvis gmail hvis behovet for store vedlegg skulle bli perverst stort.... Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 2GB her..... Har Hotmail Plus da.. Dette leste jeg på "info about my account" : The amount of storage space in your account depends on the type of account you have. Free With a free Hotmailaccount: You have up to 250 megabytes (MB) of storage space. You can send and receive messages up to 10 MB each, including attachments. Hotmail Plus With a Hotmail Plus account: You receive up to 2 gigabytes (GB) of storage space. You can send and receive messages up to 20 MB, including attachments. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 De har jo lovet 250mb i snart 1 år .... at vi ikke har fått det sier jo bare litt om hvilken kvalitet de har på tjenesten(e) sine .... Microsoft Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 De har jo lovet 250mb i snart 1 år .... at vi ikke har fått det sier jo bare litt om hvilken kvalitet de har på tjenesten(e) sine .... Microsoft Jeg har jo fått det Tar sikkert bare litt tid før resten får det, men lurer fælt på hvorfor jeg har fått det før de fleste andre. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har fortsatt 2MB bare Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 You are currently using 0.2 MB of your 2 MB of available storage. kan jo være at det bare er en skrive feil ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 FtZ tenker du hos meg eller deg? prøvde nemlig å sende en fil på 8 mb til en kamerat istad og han kunne ikke motta den, men jeg fikk send den. Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Sjekket hotmailen min idag og jeg har også fått 250 MB lagringsplass Endret 10. november 2004 av Melchior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå