Mitt_Nick Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Heisann! Har nettopp skaffet meg Xbox Live. Så da lurte jeg på om det var noen her inne som spiller live? Hva er gamertag'en deres og hva spiller dere? Jeg spiller Burnout 3 og RalliSport Challenge 2 og kaller meg MittNick Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Mr Foxhound" er mitt tag (uten anførselstegna ja) Spilte RB6 3 for en tid siden, men kommer sterkt tilbake når Halo2 dumpes i postkassa mi Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) kaller meg: Big Master Boy, og du finner meg på Halo2 edit: kom på Halo2 om dagene. Det er over 200 garantert norske vær dag inne på det. Eller mere Endret 14. november 2004 av lars68 Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Okey, kanskje jeg skal kjøpe meg Halo2 da... Er vel ikke akkurat helt min type spill, men alle skryter jo av det så Så jeg dukker nok opp en dag Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 HeTox er mitt gamertag. Live-spill jeg har : Halo 2 (spiller nesten bare Halo 2 på live) Raibow Six 3 : Black Arrow Crimson Skies MechAssault Splinter Cell 2 RalliSport 2 Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Gamertag: Ontrax Burnout 3 Halo 2 Lenke til kommentar
Kane1855 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 MorganKane heter jeg på live. Spiller: - Halo 2 - Burnout 3 - FIFA 2005 (KONGE på live!) Legg meg gjerne til på listen, har ikke truffet en nordmann tilfeldig på live i hele høst! Lenke til kommentar
Badinuff Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hehe, - hei Kane Tag: Badinuff Har mange Live spill, - men de jeg faktisk spiller i særlig grad er: PGR2 Halo2 Ganske få nordmenn jeg treffer på PGR2, - mest engelskmenn. Morsomste spill hittil var da jeg møtte en gjeng italienere som alle kjørte Ferrarier (så klart), men ble knust av en nordmann..... da var det mye høylydt italiensk banning en stund etterpå, og neste runde var samtlige kun opptatt av å kræsje med meg... Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Da har jeg lagt til dere som har skrivd inn her Så gjennstår det å se om noen av dere er online på ett av de spillene jeg spiller mest, en dag... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Da har jeg også lagt til alle som er her gleder meg til å spille Halo 2 med dere Hva om vi lager et party invite og spiller som et lag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå