stian2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har et problem. Jeg kjøpte en demo vare for en stund siden og jeg kan ikke huske hvilken skjermkort det var. Nå har jeg formatert og kan ikke finne driver.. None som vet hvor jeg finner ut hva slags skjermkort jeg har?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 skjerminstillinger>instillinger>avansert ? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det kan du finne under Kontrollpanel ->System ->Maskinvare ->Enhetsbehandling. Gå til skjermkort, så høyreklikker du på oppføringen der. Hvis ikke riktig driver er lagt inn fra Windows, skal det være et gult spørsmålstegn der. (Regner med at du har bilde på skjermen da - ellers må du jo skru opp maskinen og lese på selve skjermkortet for å finne ut av det) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Husker du om det var nVidia eller Ati da? Isåfall kan du jo bare laste ned den siste driveren fra den skjermkortprodusenten du mener det er. Det bør vel stå noe som helst på selve skjermkortet også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå