pmarius Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Fra ingress i ITavisen: "Endelig har såkalte «Widgets» kommet for Windows-plattformen. Er det ingenting Mac-folk kan få ha for seg selv?" Her vet vi hva vi snakker om ja - Widgets for Windows har vært tilgengelig i mange år, bl. a gjennom DestopX, AveDesk og Samurize. Ganske latterlig, at det største norske datamagasinet på nettet har så lite peiling på Windows, og journalistene ikke gidder å gjøre engang helt grunnleggende research for du hamrer i vei på tastaturene sine. Riktignok handler saken om at programmet Konfabulator nylig har blitt tilgjengelig for Mac - men det unnskylder ikke direkte feilopplysninger i overskrift og ingressen. her er saken: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304816 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har selv merket at ITavisen har lagt ut artikler av dårligere kvalitet i det siste. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ITavisen er generelt dårlige, da. Jeg synes dessuten det virker som om de prøver å følge de populære 'trendene' i dataverdenen; som at det er kult å disse Microsoft og kopibeskyttelser, mens Linux roses opp i skyene. Skal vedde på at ikke én av dem har Linux hjemme. Alle anmeldelser de kommer med, er gjerne flere uker forsinket i forhold til andre nettsteder. Da kunne de like gjerne spart seg. Halo 2-omtalen er det eneste unntaket jeg kan komme på. Miniartikkelen "Bedre nedlasting med SP2 - Slik fjerner du sperren" var jo også ooooold news. Noen vil kanskje si 'heller sent enn aldri' - jeg vil si 'heller hw.no enn itavisen.no'. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Miniartikkelen "Bedre nedlasting med SP2 - Slik fjerner du sperren" var jo også ooooold news.Noen vil kanskje si 'heller sent enn aldri' - jeg vil si 'heller hw.no enn itavisen.no'. er det ikke noe som heter "it is so yesterday"..? tror egentlig itavisen prøver å henvende seg til folk som ikke har så peiling på data.. kan umulig tenke meg at hardcore datanerder har den siden som "hoveside" hvor de henter info om it-verden.. Endret 10. november 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå