YokiShoki Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei! Er det noen vesentlig forskjell på disse to CPU kjølerne? Er Silent Viking mye mer støysvak enn Volcano7+? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 for meg virker volcano 7+ bedre den er av ren kobber gå for 7+ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 - Volcano 7+ kan du regulere hastighet på - 7+ passer til P4 også - 7+ er av kobber - er større (?) - har laveste lydnivå på 24 dB hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Takk for raskt svar! Tror Silent Viking hadde et støynivå på 21DB så den er altså litt roligere. En butikk jeg var innom har en som heter Thermaltake Volcano 7S. Hva står s'en for? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Volcano 7+ har mindre vifte, 70mm, bråker litt mer, men yter ekstremt bra så vidt jeg kan se. Den er laget av ett kobberstykke, med en ganske smart design. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei Har sett Tt V 7+ i action, og jeg syns det er verdt penga! Rpm bryteren er kjekk, bare det at det er kun i "Low" stilling at den ikke driver deg til vannvidd... Men spiller man noe med mye lyd, evt hodetlf så er det bare å kjøre opp til "mid" eller "high", da kjøler det BRA!(bare bråker liiiiitt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå