KT400 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg leser på sidene til Bluecom at det nå er en høstkampanje på gang: Høstkampanje! Bredbånd og telefoni nå kr 0,- per måned ut året. Når jeg klikker meg gjennom rutinen for bestilling, viser det seg at leveringstiden er 10. desember - Det vil si at de er så gavmilde at de gir bort hele 3 ukers gratis bruk.... Dette lukter vel litt av lureri.... Da kjører faktisk Telenor et mer ryddig løp der de tilbyr 1 måned gratis bruk (og fri etablering) Endret 10. november 2004 av KT400 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 reagerte bare på det at det var ut året, men er jo sant at utstyret kommer lenge etterpå så det er litt sleipt ja Men det er jo det samme som man får fra alle andre, upc telenor etc 1mnd gratis bruk... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg leser på sidene til Bluecom at det nå er en høstkampanje på gang:Høstkampanje! Bredbånd og telefoni nå kr 0,- per måned ut året. Når jeg klikker meg gjennom rutinen for bestilling, viser det seg at leveringstiden er 10. desember - Det vil si at de er så gavmilde at de gir bort hele 3 ukers gratis bruk.... Dette lukter vel litt av lureri.... Da kjører faktisk Telenor et mer ryddig løp der de tilbyr 1 måned gratis bruk (og fri etablering) Jeg lurer på om det er noe galt med den datoen...for to dager siden stod det forventet leveringstid 8. desember, igår var den flyttet til 9. desember, og idag stod det pinadø 10. desember..... Jeg har Bluecom, men venter på overflytting til Bluecom's eget utstyr, så jeg følger med på leveransedatoen. MVH TommyL Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Villedende markedsføring kalles det. Det kan du rapportere hit, så får bluecom seg en smekk på fingeren: http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=61 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette lukter vel litt av lureri.... Lureri? Du får det de lover ut året, men selvsagt vil tilbudet bli dårligere og dårligere jo lengre du venter noe som er nokså opplagt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du har ikke fått med deg noe som helst. Dette skriver bluecom på sine sider: Høstkampanje!Bredbånd og telefoni nå kr 0,- per måned ut året. Om jeg så legger inn en bestilling, så blir leveringsdatoen satt til langt uti desember! Altså er gratis per måned bare tull, da man ikke engang får en hel måned. Jeg vil kalle dette villedende markedsføring. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis man er "heldig" så leverer de ikke før til neste år, blir det gratis ut året da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå