Mickidod Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ja, pcn min er treig ved oppstart. Har dette: AMD athlon 2800+ (klokket) Ram 512 (256+256) pc2700 skjermkort: Geforce Fx 5700 U HK:epoX eller noe.. Noen som vet hvorfor? jeg har Formatert.! Takk for alle svar Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hvordan treg? du kan f.eks stille i bios om du vil ha rask eller treg telling av RAM, har du mye kort/enheter tilkoblet så må jo bios sjekke det og du kan jo spare noen milisekund i oppstarten ved å disable paralell og serieportene i bios Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du kan også skru av ekstra kontrollere du ikke bruker, f. eks. om du har en RAID kontroller, men bruker den ikke, så vil du spare inn en del sekunder på at den ikke skal sjekke og dobbeltsjekke om noe er koblet til. Hvilken HD har du? Er jo gjerne den som avgjør store deler av oppstartstida etter at hovedkortet har gjort alle statussjekkene sine. Men dog, hvis du starter maskina på nytt såpass ofte at oppstartstida begynner for alvor å irritere deg, kan vi jo begynne å lure hva du bruker PCn til. Siden du har klokka en del: Kan det hende du har vært borti noe du ikke skulle i BIOS? Prøvd å resete den? Hvor i oppstarten er problemet egentlig? Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en Wd digital 800 med 80 gig... det er med windows , når den tingen går framm og tilbake:D håper du vet hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå