South_Bridge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Etter at vi tok vekk TPkablene som hang ut vinduet og byttet det ut med et trådløst nett er ting blitt litt tregere. Og i tillegg brukes det nå NAT. Til det førstnevnte lurer jeg på om det er noen settings som kjør at trafikken flyter litt raskere? Broderen klager over "ping" i "CS" som han spiller. Sier den lå på 20ms men etter å ha installert trådløst ligger den nu på rundt 40-50 på de samme serverene. NAT delen er noe som plager meg, i og med at jeg bruker torrent til å laste ned ting. World of Warcraft som er plantlagt å slippes på torrent for å få fart på nedlastingen(bruker selvfølgelig ikke torrent til noe annet ). Så hvordan får jeg av denne? Har vært inne på routeren, men så ikke akkurat noe sted hvor det stod NAT med store bokstaver. Andre tips er også velkommen! mvh Lars Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 For å få optimal ytelse i BT, så må du forwarde de portene du bruker til din maskin. Les mer om det her. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 south bridge: Hvilken type trådløs? 802.11b kommer nok til og gi mere ping i spill, siden det er håpløst gammelt og dårlig. Kun 11MB/s!! Derimot har du 802.11g, skulle det ikke ha noe og si. (54MB/s) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 trådløst duger ikkje til spel, er for mykje packetloss til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå