Gjest mafister Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Er det noen som kjenner til om Nikon 775 fungerer under linux? Enten via gphoto.org eller USB mass storage? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg har spurt våre Linux-guruer, men de hadde ingen anelse. Får håpe at noen andre her vet mer... Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 | Er det noen som kjenner til om Nikon 775 fungerer under linux? Enten via | gphoto.org eller USB mass storage? Ut fra http://www.qbik.ch/usb/devices/ ser det ut som om 775 oppfører seg som et USB mass storage device, dvs fungerer ut av boksen. -- Tollef Fog Heen ([email protected]) Axiom #1: You Can't Win Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg har testet Nikon 885 under linux og det fungerer fint som et "mass storage device". Vel og merke etter en kernel patch så jeg fikk usb støtte. (Hadde ikke gjort det før jeg fikk kameraet... latheten lenge leve!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå