Gå til innhold

Thermalright sp97 vs swiftech MCX478

imp_

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med disse kjøleribbene? Eller vet om noen linker på nettet der noen har testet disse to på en lignende maskin slik at jeg kan sammenligne og se hvilke av disse ribbene som har best varmeledende effekt. Har tenkt å kjøpe ny kraftig kjøleribbe med en lydløs vifte. Prossesoren min er en P4 530 3ghz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaringer med disse kjøleribbene? Eller vet om noen linker på nettet der noen har testet disse to på en lignende maskin slik at jeg kan sammenligne og se hvilke av disse ribbene som har best varmeledende effekt. Har tenkt å kjøpe ny kraftig kjøleribbe med en lydløs vifte. Prossesoren min er en P4 530 3ghz.

SP97 passer bare til socket A, MCX478 passer bare P4 s-478, og betegnelsen "530" brukes vel bare om P4 s-775, og i så fall passer ingen av kjølerene på hovedkortet ditt... :ermm:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

jeg har denne: jeg har denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CX478V&toc=3820

Er fornøyd, bruker en papstvifte med manuell viftestyring.

I tillegg har jeg ekstra papsvifter i PSU og i kabinett. PC'n oppleves som helt stille og det er kravet mitt.

se også denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=292664&st=20

Løp og kjøp noe som er tungt, dyrt og ser pent ut! sleng på litt styring og vifter og du har det du trenger, ca 1200 kr. ++

Lykke til

Endret av LittOmAlt
Lenke til kommentar
*edit*  Voilà!

Hnnggg!!! :p

Trur jeg må investere i ett socket-775 HK.. bare for gleden av å montere en slik kjøler (Kabiss m/vindu såklart!)

Du MÅ jo ikke ha s775 for å bruke den kjøleren, socket A er det eneste den IKKE passer på.... :roll:

MIST Megatower m/vifte og rheostat

(Intel Socket 478 og Socket 775, AMD Socket 754/939/940)

Lenke til kommentar

Beklager feilskriving, men det var Thernalright sp-95 jeg mente. Denne passer til Intel Pentium 4, jeg ser det står at denne passe til sokkel 478, men har det noen betydning egentlig? Vet noen om den passer til sokkel 775 også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...