Gå til innhold

ekstern harddisk fra maxtor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Tenker å kjøpe en ekstern harddisk maxtor onetoutch 2, men har lest en del om denne maxtor onetoutch, og mange sier den er bare no dritt. Er det noen som har erfaringer med onetoutch 2, burde jeg kjøpe denne??

Har en kompis som har en OneTouch. Funker ikke i det hele tatt. Men den er helt stille når den kjøres i det minste. Selv har jeg et eMagic-kabinett med en vanlig disk inni. Bråker noe inni rakkeren, men blir det problemer med selve overføringen og at jeg ikke får ut det jeg har på den vet jeg at jeg kan åpne kabinettet og sette det rett inn i HDen og få dataene ut den veien. Gjør du det med Maxtoren så ryker garantien eller du kan si farvell til dataene dine.

Bruker forresten bare disken min til backup og den går ikke mye hver mnd. Tenk derfor litt på hvor mye du har tenkt til å bruke den.

EDIT: Mulig det er stor forskjell på OneTouch og OneTouch 2...?!

Endret av svas
Lenke til kommentar

Jeg har en IcyBox med en Seagate Barracuda 7200.7 200GB inni. Den fungerer fint, men støyer en del. Jeg er også litt bekymret for at dette ikke tåler særlig røff behandling som f.eks å slenge i en ryggsekk dagen lang. Det er nemlig ingen støtdempende interne gummioppheng i den. (Men det er det vel heller ikke i noen konkurrerende modeller heller?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...