Åsmund Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har en pc med mousepad (om det er det det heter) og en knapp som sitter på tastaturet. knappen funker men ikke paden. Jeg søkte i hjelp og kikka i kontrollpanel uten hell. Har noen noen forslag? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det mulig å slå av paden med ein kommando på tastaturet? Eg var borti ei maskin der den slutta å funke, og den var aktivert i windows. Ved å trykke ein kommando på tastaturet (Spesialtast+F4) så vart den aktivert igjen. Men knappene skal vel og slutte å funke då...kor lenge har du hatt den? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 vel det er ikke min. einar,, svogeren eller hva han er for meg kjøpte den brukt. Den er ganske tjukk, men kjører winxp, og virker responsiv nok. Lenke til kommentar
matley Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gå inn i bios og sjekk der. Der er det nemlig mulig å deaktivere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå