Caliber Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Jeg har planer om å lage et pelxi-vindu til mitt lian li pc-70 kabinett, men har vanskelig for å bestemme formen på vinduet. Hadde vært flott om dere kunne komme med noen forslag, så kanskje jeg endelig får bestemt meg her! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 ingen? Link gjerne til bilder av tidligere vindu-modder eller slå dere løs i paint Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hmm.. vel, hva med noe viking greier? jeg kan se om jeg finenr noe bilde du kan bruke.. hvis du har utstyr til å gravere, så kan kajsne dette være fint? bare gravere de linjene som trengs.. Endret 10. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis du lager en type "bølge" eller slange som går får meg seg det beste av kabinettet, og ikke den øverste delen med srømforsyninga og cdrom. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tok sin tid å tegne denne, siden jeg sitter på en LAPTOP! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Setter pris på forslagene, keep em coming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå