magiXen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 vil ha en 200 gb i min xbox:P hvilke bør jeg velge å hvorfor . takk for all hjælp:P Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 ingen som har no å bidra med? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39327 eller http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33065 Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg ville satset på hitachi-en, siden jeg har veldig dårlig erfaring med wd, rund 1/2 av harddiskene deres kresjer jo (var litt overdrevent, men det er jo nesten så ille) Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Seagate 200GB Barracuda Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 WD har stabile og raske disker, men de bråker litt. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg ville satset på hitachi-en, siden jeg har veldig dårlig erfaring med wd, rund 1/2 av harddiskene deres kresjer jo (var litt overdrevent, men det er jo nesten så ille) hitachi er det ikke de som het ibm før det. Å viss du leser en del gamle poster om de diskene finner du fort ut at du holder deg langt borte fra de. Lenke til kommentar
CaNnOnFoDdEr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg ville satset på hitachi-en, siden jeg har veldig dårlig erfaring med wd, rund 1/2 av harddiskene deres kresjer jo (var litt overdrevent, men det er jo nesten så ille) hitachi er det ikke de som het ibm før det. Å viss du leser en del gamle poster om de diskene finner du fort ut at du holder deg langt borte fra de. helt feil fixer`n gamle poster ja, de gamle diskene fra 20 gb til 70 gb va noe møl hørtes ut som det lå klinkekuler inni diskene, har 5-6 hitachi ibm nå aldri hatt et problem , kjmpedisker og pga problemene de hadde før ,så måtte de senke priser for å selge, bra for oss forbrukere, for ca 2 år siden hadde jeg 3 disker i en maskin 1. ibm .1 WD og 1.seagate Gjett hvilke to som krasja ibm lever den dag idag som testdisk Jeg er ikke i tvil om å anbefale hitachi ibm, de og duracell kaninen bare går og går............... Cannon Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er ikke i tvil om å anbefale hitachi ibm, de og duracell kaninen bare går og går............... Jeg er ikke i tvil om at jeg holder meg LANGT unna disker fra Hitachi/IBM for evig og alltid etter de problemene jeg har hatt med dem og "kunderservicen" deres! Kort fortalt: Uhelbredelig diskcrash, inkompatibelt diagnoseprogram fra IBM/Hitachi website, ingen respons whatsoever fra kundeservice, 4 måneder før erstatningsdisk kom og da var den brukt og i brutt forsegling. Dette var en 40Gb laptop-disk, altså ikke så verst moderne. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hoho meg igjen.... noen som har hatt noen problemer med denne? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123995&cks=PRL eller denna http://komplett.no/k/ki.asp?sku=115541&cks=PRL eller denna http://komplett.no/k/ki.asp?sku=112810&cks=PRL takk for kjappe svar Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøp Seagate. De er best... Western Digital er elendig. Har netttopp kjøpt meg en, den kjæsjet for noen dager siden Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøp Seagate det eneste som funker.... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg har hatt en 8-10 Maxtor-disker opp gjennom årene, og har aldri opplevd at de har crashet. EDIT: Bortsett fra den gangen jeg tok livet av en 60GB disk ved å kjøre 240v rett i en chip, da... Endret 11. november 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Svært så gode dere er nå på diskene og kvalitetene? De fleste diskene er meget bra idag, wd,seagate,maxtor,Hitachi,samsung er alle bra disker. Så hva du velger er i grunnen størrelsen og pris/støy som avgjør hvilken produsent du velger. Selv har eg brukt mest ibm og wd, samsung diskene har eg aldri prøvd. Og en ting til som eg har lært meg, du skal aldri si aldri? Hehehe. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Seagate 200GB Barracuda Bingo, de er mest stillegående.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg synes Seagate, Maxtor og Hitachi er gode merker! Liker ikke helt Western Digital. Har vært plaget en del med WD disker. Seagate er stille. Det er en fordel hvis man ikke vil ha støy. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 WD er bra. IBM ikke så bra. Ene WD disken har jeg hatt siden Mai ifjor. kan ikke klage. Har 2 WD disker i tillegg. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men finner ikke IBM disker i salg lenger. Hitachi har overtatt og de diskene er det ingenting og utsette på. Lenke til kommentar
CaNnOnFoDdEr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men finner ikke IBM disker i salg lenger. Hitachi har overtatt og de diskene er det ingenting og utsette på. Serien til IBM het IBM deskstar, Hitachi deskstar, ser du likheten Rett og slett Hitachi IBM er samme disker Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jeg ville satset på hitachi-en, siden jeg har veldig dårlig erfaring med wd, rund 1/2 av harddiskene deres kresjer jo (var litt overdrevent, men det er jo nesten så ille) hitachi er det ikke de som het ibm før det. Å viss du leser en del gamle poster om de diskene finner du fort ut at du holder deg langt borte fra de. helt feil fixer`n gamle poster ja, de gamle diskene fra 20 gb til 70 gb va noe møl hørtes ut som det lå klinkekuler inni diskene, har 5-6 hitachi ibm nå aldri hatt et problem , kjmpedisker og pga problemene de hadde før ,så måtte de senke priser for å selge, bra for oss forbrukere, for ca 2 år siden hadde jeg 3 disker i en maskin 1. ibm .1 WD og 1.seagate Gjett hvilke to som krasja ibm lever den dag idag som testdisk Jeg er ikke i tvil om å anbefale hitachi ibm, de og duracell kaninen bare går og går............... Cannon Joda har rett ja. men det kan jo skje at ibm eller hitachi har laget 1 bra disk. å fillern du fikk den :!: Sier ikke at ibm/hitachi diskene er dårlige disker men gud så mange som hadde trøbel med den dritten. jeg kommer aldri til å kjøpe meg en ibm/hitachi noen gang. edit leif var her Endret 11. november 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå