.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 og verdensherredømme er for pingler. JEG SKAL BLI GUD. ska vi sloss? bøy dere i støvet for guden TomFu! (etterfulgt av en ond latter,tihi) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hmm, og si at alle som henger på programmerings delen nerder er vel og ta i.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nerd er da en som er god i noe. Man er da nerd selv om man er god med hardware,skjermkort eller programmering Sikter du til mitt innlegg? Jeg mente bare at alle som "henger" i den delen er nerder. Ikke at man ikke er nerd hvis man ikke "henger" der. Ok? Hva er forskjellen på å poste der regelmessig og å "henge" der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 En del av Old-School nerdene har nok forlatt oss for alltid, men noen av de er da her forsatt :erm: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er ikke mange av de super hardcore her lenger nei, men det finnes noen i det mørke og skummle under forumene (programmering, overklokking) Mange ble nok skremt litt bort ved bølgen da data plutselig var for motebeviste menn med flippskjegg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Virker som om de gammeldagse nerdene ikke er som de engang var. Nerder idag har sosialt liv og er mer som vanlige folk enn det de var før. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Virker som om de gammeldagse nerdene ikke er som de engang var. Nerder idag har sosialt liv og er mer som vanlige folk enn det de var før. Man kan fortsatt kjenne igjen nerder. Som oftest så siterer de fleste hardcore nerder monthy phyton. Og de fleste nerder liker dungeons and dragons. Og veldig mange nerder liker også en eller annen rar sci fi serie Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sitere Monthy Python? Check. D&D? Spiller i et par kampanjer. Star Wars EIER totalt Startrek! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ey, jeg definerer meg selv om ekstremt datainteressert. og verdensherredømme er for pingler. JEG SKAL BLI GUD. jeg skal kontrollere universet. jeg skal kunne drepe folk med min lilletå! med andre ord. dere ligger tynt ann. jeg liker ikke konkuranse pø bare vakumet av at jeg forlater et rom sørger for tragedier i u-land Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sitere Monthy Python? Check.D&D? Spiller i et par kampanjer. Star Wars EIER totalt Startrek! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og MacGyver "EIER" begge de igjen. (Og ikke kom trekkende med at det ikke er SciFi, for han driver med "Fiction Science" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg vil ikke kalle meg selv en nerd fordi jeg sitter og er sosial med venner på forumet akkurat. Endret 10. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg tok dem alle med meg hjem og har dem i koseskuffen under senga. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "nerder" er bra å ha... får svar hvis man spør om noe.... har litt sans for "nerder" jeg....kule folk.... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Døhhhh star war er seks lusne filmer, med et blekt univers, mens star trek er nå oppe i 10 filmer pluss en rekke med tv serier i et stort rikt og mye mer interessant univers. Så star wars har nok for alltid tapt denne kampen muhahahaa Live long and prosper trekkie Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Døhhhh star war er seks lusne filmer, med et blekt univers, mens star trek er nå oppe i 10 filmer pluss en rekke med tv serier i et stort rikt og mye mer interessant univers. Så star wars har nok for alltid tapt denne kampen muhahahaa Live long and prosper trekkie vi trenger ikke lete lenger, vi har funnet hvertfall en... Endret 10. november 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hva med at standarden har blitt hevet litt, tross alle "hvem skjermkort"-postene? Det er liksom ikke rakettforskning å drive på med pc lenger. Tenk hvor sykelig sykt det var å ha trådløst bredbånd hjemme hos seg for noe år siden. Nå kan Ola på 10 sette det opp selv for 500 spenn. Det finnes fortsatt en del ultranerder her, men det virker som om de skjems over å ta del i dette "samfunnet", noe jeg helt og fullt forstår. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nerdene forsvant når MS-DOS døde. Lenge leve dir, cls, mem osv..... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ...koooor e alle heltar hen? Stå opp igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå