Gå til innhold

Hvor ble det av nerdene?


Millmax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nerd er da en som er god i noe. Man er da nerd selv om man er god med hardware,skjermkort eller programmering  ;)

Sikter du til mitt innlegg? Jeg mente bare at alle som "henger" i den delen er nerder. Ikke at man ikke er nerd hvis man ikke "henger" der.

Ok?

 

Hva er forskjellen på å poste der regelmessig og å "henge" der?

Lenke til kommentar
Virker som om de gammeldagse nerdene ikke er som de engang var. Nerder idag har sosialt liv og er mer som vanlige folk enn det de var før.

Man kan fortsatt kjenne igjen nerder.

Som oftest så siterer de fleste hardcore nerder monthy phyton. Og de fleste nerder liker dungeons and dragons. Og veldig mange nerder liker også en eller annen rar sci fi serie

Lenke til kommentar
Ey, jeg definerer meg selv om ekstremt datainteressert. og verdensherredømme er for pingler. JEG SKAL BLI GUD. jeg skal kontrollere universet. jeg skal kunne drepe folk med min lilletå!

 

med andre ord. dere ligger tynt ann. jeg liker ikke konkuranse

pø bare vakumet av at jeg forlater et rom sørger for tragedier i u-land

Lenke til kommentar
Døhhhh star war  er seks lusne filmer, med et blekt univers, mens star trek er nå oppe i 10 filmer pluss en rekke med tv serier i et stort rikt og mye mer interessant univers. Så star wars har nok for alltid tapt denne kampen muhahahaa

 

Live long and prosper

 

 

trekkie

vi trenger ikke lete lenger, vi har funnet hvertfall en...

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva med at standarden har blitt hevet litt, tross alle "hvem skjermkort"-postene? Det er liksom ikke rakettforskning å drive på med pc lenger. Tenk hvor sykelig sykt det var å ha trådløst bredbånd hjemme hos seg for noe år siden. Nå kan Ola på 10 sette det opp selv for 500 spenn.

 

Det finnes fortsatt en del ultranerder her, men det virker som om de skjems over å ta del i dette "samfunnet", noe jeg helt og fullt forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...