Millmax Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvor ble det av alle nerdene? Selv om HW.no sitt debattforum har passert 3M postinger var det da flere nerder før. Har .COM krakket skremt enhver potensiell nerd over på Xbox? Er teknologien blitt så overveldende at det er nærmest umulig å komme seg ned i materien? Eller har det blitt for enkelt å få utrettet det du vil? Kanskje Google har skylda? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg trur nok google ordner opp det meste ja... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er her ennå jeg trur han tenker på di sikklig hardcore uber nerdene som kan ALT om ALT innen data sånne som ikke har sosialt liv, venner i RL , og bruker/tjener alle sine penger forran/ved/av data Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nei, de har vi ikke sett... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er nok endel nerder her fortsatt, men jeg er redd de ofte drukner innemellom fjortiss fanboys av ymse slag og "hvem skjermkort er best" -postene. Så har nok noen av samme grunn funnet andre forum. Forumet er ikke hva det en gang var (men det har det heller aldri vært ) Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvor ble det av alle de geniale, maktsyke vitenskapsmennene som ville ha verdensherredømme? Er det ingen som ønsker verdensherredømme lenger? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvor ble det av alle de geniale, maktsyke vitenskapsmennene som ville ha verdensherredømme? Er det ingen som ønsker verdensherredømme lenger? Selvsagt ønsker vi det, vi bare tar det litt rolig, ferie kalles det Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvor ble det av alle nerdene? I programmeringsdelen. Der er alle nerder! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 *rekker opp hånda* oh shit.. I will crush you!let the battle of the world begin,mohaahahah! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I programmeringsdelen. Der er alle nerder! Jeg er ikke nerd! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I programmeringsdelen. Der er alle nerder! Jeg er ikke nerd! Webdesigner? Okey da, litt dårlig forumstruktur der. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvor ble det av alle nerdene? I programmeringsdelen. Der er alle nerder! Døh! Ikke skjær alle over en kam nå da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 trodde alle nerder var i babetreaden og i skjermforumet jeg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 alle på hw.no er nerder. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ey, jeg definerer meg selv om ekstremt datainteressert. og verdensherredømme er for pingler. JEG SKAL BLI GUD. jeg skal kontrollere universet. jeg skal kunne drepe folk med min lilletå! med andre ord. dere ligger tynt ann. jeg liker ikke konkuranse Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nerd er da en som er god i noe. Man er da nerd selv om man er god med hardware,skjermkort eller programmering Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nerd er da en som er god i noe. Man er da nerd selv om man er god med hardware,skjermkort eller programmering Sikter du til mitt innlegg? Jeg mente bare at alle som "henger" i den delen er nerder. Ikke at man ikke er nerd hvis man ikke "henger" der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå