Bullit Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mye mas fra meg de siste dagene, men jeg denne gang tror jeg at jeg har funnet PC`n. Her vært å kikket på en kamerat sin bærbar med 1400*1050 oppløsning og fant ut at det ikke var noe for meg, alt for liten skrift selv med brillene på Så jeg har vært å kikket på 15,4" skjermer igjen og 1200*800 oppløsning som jeg syntes virket veldig greit for min del. Har hatt HP før og var veldig fornøyd med kvaliteten så har kikket meg ut denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302744&cks=PRL Eneste jeg kan se som uroer meg litt er prosessoren på 1,4ghz, vil dette holde til mitt bruk? Surfing, se litt dvd, chatte o.l ? Noen som kjenner til viftestøy og ca. batteritid på denne? Takker for svar! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Burde holde til det du beskriver ja. Støynivået på den modellen der er lavt, så det burde ikke være noen bekymring. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) 1,4 GHz Pentium 4 Mobile skulle duge bra det. Det er sikkert fint mulig for deg å oppgradere CPU til f.eks. 1,7 GHz "Dothan", denne koster i overkant av 2000. (1,4 GHz skal ligge i overkant av 1200,- ihvertfall sist jeg sjekket). Endret 10. november 2004 av thoering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå