Mala Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg føler meg ganske sikker på at HALO2 også kommer til pc. Det er tross alt Microsoft vi snakker om her, penger er penger. Slik tenker alle som vil tjene penger Ryktene svirrer allerede, så det kommer nok til pc også! RYKTER! mh nettop-->RYKTER.meen sef håper dette blir en realitet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Får man ikke både GTA:3 og GTA: VC til pc da?? jo, men så konkurerer egentlig ikke PC mot konsoller heller da... Rockstar eiges vel ikke av Sony? Sony har vel bare inngått "exclusively for PS2" kontrakt med dem (på konsoll markedet) Derfor kan de fritt lage en PC versjon ettersom man ikke er avhengig av lisenser på PC...(ja. alle som lager ett konsoll spill må betale lisens til produsenten elns) med HALO2 er tilfellet at MS eiger utviklingsstudioet...da blir det straks helt annerledes ettersom Bill bare kan si "nei!" til både PC og andre konsoller...siden han eiger det lissom... Endret 14. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Halo 2 kommer til PC. Det er 100% sikkert. De jobber nok på en port "as we speak", men Microsoft vil ikke slippe denne før de er fornøyde med salgsresultatet til Xbox. En port kan allerede være ferdig, hva vet vi. En ting er sikkert, Microsoft vil tyne hver krone ut av dette spillet, det betyr PC release. Halo 1 spilte jeg på Xbox først, men gav opp. Kontrollere et fps med pad.... Hallo? Det EIDE på PC. Vannvittig bra. Om 2'ern er så bra som det sies i reviews, så gleder jeg meg enormt til det kommer til PC. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vil de tjene mest mulig på Halo 2, selger den den på xbox helt det salgstallene synker. Da slipper det ut på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå