Vizla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skal sette på en 60-120 mm vifte ( ikke helt bestmt meg for størrelsen enda.. ) noen som har non tips til en reodor felgen løsning på feste ? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kanskje man får kjøpt trakter som passer. Eller så kan du lage en egen trakt. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis det er en vifte der fra før. Ta den av! Skal viften kun ta lufta inn i kjøleribba på grafikkprosesoren eller skal den monteres slik at den blåser på hele kortet siden du nevner 120mm? Hvis det første. Lag en slags trakt spesielt hvis du bruker en vifte som er større en 60mm. Skal du ha en vifte som blåser over hele kortet kan du feste den mellom grafikkortet og lyd, nettverk, kontrollerkort eller hva du skulle ha i PCI sporene. Har du et bilde av skjermkortet og hva annet som er i maskina? Her har jeg en løsning! Tar forbehold om skrivefeil! Siden er under konstruksjon og inneholder mange feil som jeg er klar over! Er ikke så flink med .HTML Når jeg hadde det Matrox kortet i sjefsmaskine var det en 60mm avlagt prossesor vifte som var bunnet fast med hyssing oppå kjøleribba Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 strips eller strikk funker fint Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 strips eller strikk funker fint bare husk at strikk morkner og ryker med tiden.. strikk vil jeg ikke anbefale annet enn en kort periode, i påvente av noe bedre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg satte inn en 60mm (tror jeg) i kassa mi for en tid tilbake da skjermkortkjøleren ble for varm, (passiv) hadde bytta kjølepasta og glemt å klokke ned treskeverket til det fikk gått seg til nemlig... det jeg gjorde var bare å bruke 4 q-tips som bein, sånn at den ble stående vannrett med skjermkortet og ganske nærme også. og så sto den støtt og det var 0 vibrasjoner ikke at det hadde vært hørbart da med vifta på 5500rpm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå