Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal varme opp ved å kjøpe den nye DVD'en deres "The Early Days". Jeg også! DVD'en kommer forhåpentligvis med posten fra CDon i morgen. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har hatt dvd i en og en halv uke snart gled deg! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 HAr bilett.... Gleder meg sykt mye... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Da var billettene hentet. Gleder meg nå! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da var billettene hentet. Gleder meg nå! woho, billettene er i boks, da var det bare planlegging av turen som gjenstår samt selve turen og konserten i seg selv da self. *glede seg* Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har billetter nå Gleder meg veldig til konserten Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvis dere ikke har noe positivt eller konstruktivt å bidra med kan dere vel holde tett Denne tråden er vel mest ment for folk som gleder seg til Maiden konsert. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det verserer en del rykter om at Megadeth skal være oppvarmingsband, og det hadde jo vært knall Arch enemy eller my dying bride hadde også gått bra Jeg fikk billettene mine i posten i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt) Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt) Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? Lurte jeg også på Har du sagt a må du si b, that's a rule Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Yes! dem kommer til Norge, gleder meg sinnsykt mye selvom det er 6månder til Jeg har billetter til 28 og 29 blir konge fett! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Yes! dem kommer til Norge, gleder meg sinnsykt mye selvom det er 6månder til Jeg har billetter til 28 og 29 blir konge fett! De 6 månedene går fortere enn svinnt Gleder meg sinnsykt. Wohoooo Endret 22. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? Dei har forandret sitt image ganske mykje dei siste årene. Og gjerne i den rettningen platebransjen vil ha dei. Vist ein ser på coveret til det nye albumet så seier vel det sitt. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sitter her på 5 billetter jeg. Drar inn til staden med gjengen da se, blir knall! Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dei har forandret sitt image ganske mykje dei siste årene. Og gjerne i den rettningen platebransjen vil ha dei. Vist ein ser på coveret til det nye albumet så seier vel det sitt. Hva mener du med forandret image sitt? Det har de så visst ikke, de har alltid spilt for fansen. Coveret til "Dance Of Death" suger hardt i forhold til de gamle med Derek Riggs. Iron Maiden blir ikke styrt av platebransjen, det er jo ren blasfemi! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? Dei har forandret sitt image ganske mykje dei siste årene. Og gjerne i den rettningen platebransjen vil ha dei. Vist ein ser på coveret til det nye albumet så seier vel det sitt. Smell opp bildet da. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt) skal vel være fra 4 første albumene, Iron Maiden, Killers, Number of the Beast og Piece of Mind. Kommer vel til å spille noe annet og tror jeg men det er opprinlig en tour for dvden som er fra de albummene Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 ca 7-10 stk som jeg kjenner skal Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Heile Voss skal!!! Heimbydga mi hehe(bygd? eller by?) Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå