Gå til innhold

Iron Maiden kommer til Norge!

Snorre123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skal varme opp ved å kjøpe den nye DVD'en deres "The Early Days".

Jeg også! DVD'en kommer forhåpentligvis med posten fra CDon i morgen. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! :( (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt)

Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? :ermm:

Lenke til kommentar
Dei har forandret sitt image ganske mykje dei siste årene. Og gjerne i den rettningen platebransjen vil ha dei. Vist ein ser på coveret til det nye albumet så seier vel det sitt.

Hva mener du med forandret image sitt? Det har de så visst ikke, de har alltid spilt for fansen. Coveret til "Dance Of Death" suger hardt i forhold til de gamle med Derek Riggs. Iron Maiden blir ikke styrt av platebransjen, det er jo ren blasfemi!

Lenke til kommentar
Hvorfor mener du at Maiden er sell-out folk? 

Dei har forandret sitt image ganske mykje dei siste årene. Og gjerne i den rettningen platebransjen vil ha dei. Vist ein ser på coveret til det nye albumet så seier vel det sitt.

Smell opp bildet da.

Lenke til kommentar
jeg har billetter!! det blir sinnsykt bra konsert. Bare et minus, maiden er blitt noen skikkelig sell-out folk!!! :( (men de var bra, å konserten har noe med "the old days" å gjøre har jeg hørt)

skal vel være fra 4 første albumene, Iron Maiden, Killers, Number of the Beast og Piece of Mind. Kommer vel til å spille noe annet og tror jeg men det er opprinlig en tour for dvden som er fra de albummene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...