Gå til innhold

Iron Maiden kommer til Norge!

Snorre123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Off-topic: Dere som bare poster dritt om Iron Maiden kan pelle seg til en viss plass langt vekk fra denne tråden.  :mad:  :realmad:

Edit: aero^^, Purify og Jan-Erik: Hvor mange Iron Maiden-sanger har dere egentlig hørt?  :hrm:

Selv har jeg hørt en god del, mest påvirket av min far og et ivrig søskenbarn. Har ikke sansen for det i det hele tatt. Kan du ikke bare akseptere at jeg har en annen musikksmak? Isåfall, takk.

Jeg har ikke noen problemer med at folk har annen musikksmak enn meg, men at folk absolutt skal kommentere hvor dårlige de synes at bandet er i en tråd som er om noe helt annet. Tråden heter ikke "hva synes du om Iron Maiden", gjør den vel? :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woho, gleder meg allerede :yes: (Regner med at jeg får billetter) :roll:

Uansett.

De som synes at Maiden er drit trenger vel ikke å poste noe her? Veldig uvesentlig for oss andre som faktisk liker Maiden hvorfor og hvor mye dere egentlig hater dem. Her er det bare fans som får utfolde seg og sine tanker rundt konserten :!:

~UP THE IRONS~

Mvh Gnomenz

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Edit: aero^^, Purify og Jan-Erik: Hvor mange Iron Maiden-sanger har dere egentlig hørt?  :hrm:

Ca. 100. Er det helt umulig for deg å skjønne at alle ikke har lik musikksmak? :roll:

Skjønner det, men det er som sagt bare så unødvendig å poste i denne tråden bare for å si at Maiden er dritt. Ikke gir dere noen begrunnelser heller, dere bare sier at det er harry og kjedelig.

Lenke til kommentar
broren min skal dra :mad:

Jeg er jo aaaaaaaaaaaaalt for liten :roll:

Jeg ringte Ticnet og spurte om aldergrense, de sa at det ikke var noen. Sist gang så jeg unger helt ned i 10-11 års alderen, tror de var sammen med noen eldre. Kan ikke du bli med broren din da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...