Gå til innhold

Internett i XP? hjelp!

Anbefalte innlegg

jeg har et problem med internett i WinXP, når jeg skal logge inn på min telenor-konto, kommer denne feilmeldingen opp:

E0083: Profile Wizard found adapters installed in your computer but did not find any with a TCP stack configured.

kjører W98SE på en annen harddisk og internett funker helt fint der.

noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som om TCP'n ikke har blitt satt opp ordentlig, sjekk etter nye drivere...og så fjerner du og legger inn drivere på nytt(gjøres selv om det ikke er kommet nye drivere)...så bruk wizzardene som er innebyggd i XP, disse kan fixe det meste...

Lenke til kommentar

Er det ISDN-kort du har? Jeg hadde store problemer med å innstallere ISDN-kort på min nye maskin med XP. Problemet ble løst ved å kjøpe Eicon Diva ISDN-kort, da XP støtter dette. Jeg hadde da prøvd 3 andre kort med nedlastede drivere for XP uten at maskina skjønte noe som helst. Med Eicon Diva var jeg på nett i løpet av få minutter.

Lenke til kommentar

Siden du prøver og koble til internett via en adapter trodde jeg at du hadde modem/isdn. Har du ADSL/annen internett gjennom nettverk må du velge koble til ved hjelp av LAN når du kjører wizzarden... hvordan connection har du og beskriv bedre hvordan du gjikk frem...

Lenke til kommentar

har Telenor adsl, og hvor finner man de wizardene du prater om?

PIII 500MHz

128 MB SDRAM

Riva TNT

12 GB HD

31,4 GB Samsung HD

Windows XP Pro/Windows 98 SE

Får hele 814 i 3DMark :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-05-27 15:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...