GRendal Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei hei. Sitter nå med et Coolermaster stacker med helt utrolig kjøling, men det støyer litt mye, så til min PC #2 trenger jeg et pent kabinett med god kjøling som er så og si stille! pris er ikke av betydning. hva mener dere? Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har nettopp bestillt et BeanTech Igloo 3. Finnes også i andre utførelser. Det har vibrasjonsdempere for harddisk og vifteregulering, så det burde være ganske stillegående. Avhengig av hvor mye støy det faktisk avgir, tenker jeg på å lydisolere det med matter fra biltema i tillegg. Du kan lese tester av det her: -Tweak n mod (norsk) -GamePC (engelsk) Har ikke fått det i hus enda så jeg kan ikke gi en endelig anbefaling, men det ser hvertfall lovende ut. XP Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Update: Har fått testet kabinettet, og kabinettviftene bråket mye mer enn jeg trodde de ville gjøre. Jeg har derfor koblet fra kabinettviftene, og satt viftehastigheten på skjermkortet til 50%, så nå er maskin så stillegående som den noen gang har vært. Etter å ha kjørt maskinene i denne stand i et døgn er temperaturene i maskinen som følger: Kabinett: 33 grader (Igloo3) CPU: 32 grader (Athlon XP2600+ m/GlacialTech SilentBreeze 462 III) GPU: 50 grader (Geforce 6800LE med NV5 Silencer) Synes dette er inponerende temperaturer når man tenker på at kabinettviftene er slått av. Tenker på å bytte ut de orignale kabinettviftene med noen som ikke bråker så mye, og i tillegg legge støydempende matter i kabinettet. XP Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Synes ikke kabinettet var så pent Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg skal ha antec til min neste pc. link til antec sonata Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 jeg skal ha antec til min neste pc. link til antec sonata jeg har hørt mye bra om det kabinettet, men PSUen er ikke sterk nok for mine behov.. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 det var dumt. selges kanskje ikke uten psu. sett på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå