Gå til innhold

Skryt til HP

Anbefalte innlegg

Kjøpte for en stund siden en HP cd-brenner i Danmark. Etter noen måneder brøt den sammen og ville ikke brenne mer. Tok da en telefon til HP og forklarte problemer, også at den var kjøpt i utlandet. Svaret jeg fikk var oppløftende, sålenge jeg hadde kvitteringen var de villige til å bytte den. Og ikke nok med det! De kom hjem til meg med en ny (brukte UPS) med beskjed om at jeg skulle legge den gamle i esken den nye kom i, og ringe dem når den var byttet. Dagen etter var det gjort og UPS hentet den defekte. Fikk så en telefon fra HP noen dager senere med spørsmål om den nye fungerte tilfredsstillende. Og det har den gjort siden (ihvertfall inntil jeg byttet maskin og den ble solgt).

Det kaller jeg service, og burde være til eksempel for de fleste webshopper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelig at du er fornøyd med servicen hos HP Dan.

Min historie er en litt annen.

Jeg kjøpte en HP skriver og fikk trøbbel med den.

De skulle komme hjem til meg med en ny.

Så langt var alt bra. Men det viste seg at den "nye"

faktisk var brukt, og viste seg å ha feil etterhvert. Byttet igjen med en "ny" som også var brukt og hadde feil. Byttet igjen, og fikk utrolig nok en "ny" som ikke virket i det hele tatt.

Nå forlangte jeg en som virkelig var ny, og fikk det. Men først etter å ha byttet tre ganger.

En kan lure på hvorfor de sender ut "nye" byttemodeller med feil, og i tre tilfeller !!

Jeg fikk en ny som fungerer bra, men brukte mye penger på supporttelefoner(som var elendige) tid og ergelser.

Lenke til kommentar

Det virker som noen transportbyrå er ganske hardhendte, hørte om en kar som hadde fått en greie fra et bud, eska så ut som den hadde blitt transportert på et ganske normalt vis, men innholdet var fullstendig smadra!

[ Denne Melding var redigert av: t-paul på 2002-05-28 00:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...