Dan Hansen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 ... som "slavisk" følger W3C standarden? Slik at uansett hva du lager så vil det ikke bli forskjellig fra leser til leser? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Vet at HotMetal i alle fall lar deg starte med utgangspunkt i et W3C-template og nekter deg å bruke tags som ikke hører til den standarden. Forundrer meg hvis f.eks. Dreamweaver ikke tilbyr noe lignende... Lenke til kommentar
christt Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hadde det bare vært så enkelt. Problemet ligger vel heller i at nettleserne ikke følger W3C standarden.... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 23:47, christt skrev:Hadde det bare vært så enkelt.Problemet ligger vel heller i at nettleserne ikke følger W3C standarden.... Ja kanskje det. Jeg tester som regel i de nyeste versjonene av Internet Explorer, Netscape og Opera. Ser det sånn nogenlunde ok ut i alle sammen så lar jeg det være som det er. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 ....eller du får bare kjøre W3C validator hver eneste gang du oppdaterer sida og plukke ut feilene der :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Det at siden er WC3 sertifisert garanterer jo egentlig ikke at det ser lik ut i alle nettlesere... Men du kan jo ha en sånn fin WC3 knapp på siden din da... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå