Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Instant messenger i lokalt nettverk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei:)

Er det noen som vet om program som jeg kan bruke i lokal nettverk? uten tillkobling til noen server. Har søkt på google, men har enda ikke funnet noe som er bra.

Takker for svar:)

Funker jo alltids med det gamle analoge instrumentet kalt stemme.. :!:

Men er det stort nettverk så kan du jo alltids sette opp en irc-server. Men hvis ikke så kan vel vypress LAN Chat ta jobben.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om program som jeg kan bruke i lokal nettverk? uten tillkobling til noen server. Har søkt på google, men har enda ikke funnet noe som er bra.

Funker jo alltids med det gamle analoge instrumentet kalt stemme.. :!:

Men er det stort nettverk så kan du jo alltids sette opp en irc-server. Men hvis ikke så kan vel vypress LAN Chat ta jobben.

Er det noen som vet om ett freeware program likt MSN messenger? som sagt berre kan brukast på lokalt nettverk?

Lenke til kommentar

Har du windows kan du bruke "Net send" eller "Win chat". START->KJØR->Win chat

Lenke til kommentar

Har du windows kan du bruke "Net send" eller "Win chat". START->KJØR->Win chat

...men det funker ikke hvis du har SP2 installert, da denne funksjonen er slått av (pga adware).

Da må du slå på denne tjenesten på hver maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...