GeO Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå som jula nærmer seg, er det jo naturlig å begynne å tenke på julepynten. Hvorfor ikke pynte litt på kabinettet også? Ser for eksempel for meg lys i forskjellige farger, og kanskje litt glitter og liknende også. Det finnes sikkert mange muligheter for pynting, både inni og utenpå kabinettet. Noen som har synspunkter eller forslag/ideer til dette? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Haha stilig, hva med et sånt glitter tau eller hva det nå heter rundt, noen katoder, kansje et lite juletre på toppen, engel elns, eller du kan gjøre som så mange andre har gjort og fyle det med lys uv all slags lys og dritt, så ser det jo ut som det er pynta til jul! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Oi oi! Perfekt! Akkurat noe i den dur jeg hadde sett for meg. Tror dessuten at Biltema selger små plasttrær for å ha i vinduet på bilen (med lys i farger, kobles til sigarettenneren). Kunne kanskje også vært aktuelt. Ang. glitter, så vil det kanskje ha en temmelig negativ virkning på luftstrømmen...? Eller? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Mener jo ikke du skal ha foran viftehulene eller inni, bare pynte utpå, kansje skrive me sånn snøspray på vinduet? Lage et juletre eller en nisse der. Endret 10. november 2004 av hba Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Høres bra ut dette. Det hadde vært gøy med noen "jule-mods". Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 send inn bilder da folkens hvis dere får pyntet kabinettet til jul..hehe...hadde vært kult å sett hva folk kommer fram med Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ser ikke de fleste pcer ut som juletrær for tida da? Ledninger og katoder overalt Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kommer an på. Enkelte gjør jo helt klart det, men de fleste med respekt for seg selv prøver vel å holde stylinga sånn noenlunde stilren. I jula, derimot, er all ting lov... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg tror jeg kjører vanlig style i år også... Glitter rundt skjermen, nisser oppå skjermen, Wunderbaum ved "blåse-ut" viftene og det vanlige mini juletreet med lys på. OG, for ikke å glemme stjerna på toppen av kjøleren... (men har desverre ikke kamera ) God jul Endret 10. november 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skal finne på noen, men det blir ikke før juleferien starter. Iallefall ikke før advent og etter alle tentamener osv. Blir litt tidlig. Jobber med en TrekassePC! Ang. hjemmesida er den uner konstruksjon/betatesting. Mange tin er feil osv Bildene av trekasssa er bare en smakebit da jeg skal skrive mer utfyllende om prosjektet når det er ferdig! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Skal finne på noen, men det blir ikke før juleferien starter. Iallefall ikke før advent og etter alle tentamener osv. Blir litt tidlig. Nei, det er klart. Alt med måte. Men det er ikke noe galt i å planlegge i litt god tid! Synes det er grusomt at det selges julebrus og -marsipan i to måneder før jul, også. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Som jeg nevnte tidligere, selger Biltema små juletrær for å sette i frontruta på bilen. Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ser ikke de fleste pcer ut som juletrær for tida da?Ledninger og katoder overalt Jo, dessverre. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Åh nei.. Please ! Stilrent folkens, samme om det er jul eller ikke, s-t-i-l-r-e-n-t Jallalys i en pc er ille nok til vanlig syntes jeg men da og plante inn juletrær og rudolf blir litt for mye for meg ass. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er allerede i gang med å installere neonwire i pcen pluss at jeg skal bytte ut den grønnne katoden med en lilla + mye mer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva med å stappe en hel del smånisser, pepperkakehus og snøspray / bomull / isopor eller noe annet hvitt som ser ut som snø inn i kabinettet? Da har du en fin nisselandsby! Eller du kan pakke inn Kabinettet i julepapir, pyntebånd og sløyfer. Da hadde i hvert fall jeg fått julestemninga... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Pepperkake PC. Men det er jo gjordt... Min ide er å gå inn på LS.diodes.com og kjøpe MASSE doider i forskjellige frager og så lodde som en gal Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det med dioder hørtes lovende ut! man kan for eksempel lage en julenisse med dioder lodding er forresten et arti arbeid Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det med dioder hørtes lovende ut!man kan for eksempel lage en julenisse med dioder lodding er forresten et arti arbeid Det skal være visst! Og så får man de fargene man ønsker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå