greigster Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det noen som har erfaring/forslag til remote desktop-sw som går fra MS-pc til Mac? Kan man f.eks bruke Hummingbird Exceed (fungerer fra MS-PC mot Linux og UX ellers.. isåfall.. noen som har noen oppskrift på hvordan å sette det opp? Jeg skal teste litt på egenhånd imens..dersom jeg finner oppskriften skal jeg heller poste den.. Lenke til kommentar
andemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Så langt er einaste metoden eg har funnet å benytte VNC. Greiaste metoden er å laste ned Apple Remote Desktop http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24839 Etter installasjon velg deling fra "Systemvalg" (i eplemenyen) Kryss av for "Apple remote desktop" og deretter på knappen "Tilgangsrettigheter" I menyen som dukker opp, kryss av for "VNC-brukere kan kontrollere skjermen med passord" Det finnes også andre alternative måter å gjøre det på et søk etter vnc på versiontracker.com gir deg noen alternativer. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå