Tlangset Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har i dag en T68 oppgradert til T68i. Jeg har hatt denne nå i tre år og den begynner å bli slit e n. Noe må gjøres og jeg hadde først planer på å bytte produsent og tenkte da Siemens S65, men når jeg fant ut at den ikke har talestyring falt den bort. Motorola A780 virker veldig fristende, men jeg klarer ikke å finne ut om og når den kommer til Norge. Basert på erfaringene med T68 har jeg noen spørsmål til K700 som jeg ikke finner svar på i manualen jeg lastet ned. Den inneholder bare grunninformasjon og ikke det litt mer interessante. Håper derfor noen av dere brukere kan hjelpe meg. Fungerer tastlåsen i K700 over alt i telefonen? T68 virker kun i noen og når det piper inn en SMS og skjerm er mørk for å spare strøm er det lett å trykke C+Yes for å fjerne tastlåsen så jeg får lest meldingen. Problemet er bare at telefonene sto ikke i tastlås fra det spillet jeg forlot telefonen i. Dermed har jeg bedt om å slette SMSen og bekrftet med Yes ;-(. Sånn vill jeg IKKE ha det. Er det mulig å sette tastelås i forhold til profilen? Jeg trenger feks ikke tastelås når jeg bruker profilen Bilen. T68 kan settes til å koble over til en profil når man kobler til utstyr, feks HF. Kan K700 settes til å bruke profilen Bilen hvis den er tilkoblet strøm og HF? I en Nokia 6210 jeg hadde la jeg kontakten inn i feks gruppen VIP og dermed kom kontakten gjennom hvis jeg hadde telefonen i møte-modus uansett hvilket kjent nummer VIP-en ringte fra. Med T68 må hvert enkelt nummer til kontakten legges inn i ønsket gruppe og det er begrenset hvor mange nummer jeg kan legge inn i gruppen. Hvordan er dette i K700. Jeg bruker kontaktlagringen (synker mot Outlook), men de mest brukte kontakter ligger også på SIM-kortet i et visst system. Alle tidligere telefoner jeg har hatt har kunnet ringe fra SIM-kortlagringsplassen ved å taste lagringsplassen etterfulgt av #. Feks 20# er kona på jobben. Virker dette med K700? Et tilbehør som jeg liker veldig godt med SonyEricsson er billaderkabelen hvor jeg også kan koble til hodetelefon. Dette gjør at jeg bare setter telefonen i bilholder og får lading og HF. Ladekabelen står fast koblet til mobilholderen. Tidligere Ericsson GH628, SH888 etc kunne settes til å ha lys på når de var tilkoblet ekstern strøm. Er dette mulig med K700? Er det mulig å dimme lyset i telefonen? Kan dette eventuelt gjøres i profilen. Lyset i T68 er blendende når man kjører og det er helt mørkt ute. Finnes det noe software for å vedlikeholde lagringen på SIM-kortet og som blir levert av SonyEricsson? Finnes det software for å ta backup av hele telefonen og som blir levert av SonyEricsson? Hvordan blir bildene? Greit at det er VGA, men kan de brukes til annet enn som mobilbruk? S700 er for dyr. Fungerer radioen tilfredsstillende? Spiller den høyt nok til å høre når man er på bussen etc? Har du ikke svar på alle mine intrikate spørsmål er jeg takknemlig for svar på noen av de. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Fungerer radioen tilfredsstillende? Spiller den høyt nok til å høre når man er på bussen etc? Radioen er veldig bra! Lenke til kommentar
E1nits Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 er det mp3 spiller på k700? Lenke til kommentar
Tlangset Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 er det mp3 spiller på k700? Ja, men med 48Mb minne og ingen utbytbar minne blir det vel begrenset hvor nyttig dette er. Det skal imidlertid være mulig å gjøre om eller bruke MP3 som ringemelodi. Tlangseth Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 er det mp3 spiller på k700? Ja, men med 48Mb minne og ingen utbytbar minne blir det vel begrenset hvor nyttig dette er. Det skal imidlertid være mulig å gjøre om eller bruke MP3 som ringemelodi. Tlangseth Den har 41 MB minne Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis man konverterer låtene til AAC, så har man faktisk plass til endel. Jeg hadde 10-12 låter i brukbar (128kbps AAC) kvalitet og fremdeles plass til masse bilder og spill osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå