Gå til innhold

Komplett med slappe tilbud


Anbefalte innlegg

Nå, tar det hele som en liten venskaplig fleip, æ bor jo her nord, så turn tel oslo + + + blir jo ikkje særlig rimelig semptron MEN.

 

Dersom en HW bruker fra Oslo vil reise til england å kjøpe meg en AMDSemptron 2600, så må vel det være greit for komplett, forventer å få semptron fraktfritt fra Oslo til hit :)

 

Betaler selvsagt Semptonen selv da, hehe

Endret av Buddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
QPV er allikevel et ukjent merke, og jeg ville nå sjekket kvaliteten før jeg kjøpte det. Det er ikke bare kvaliteten på tuneren og plasma panelet som teller. Det finnes f.eks mange bra digitalkamera jeg aldri ville kjøpt, blant annet basert på mulighet for service, tilgjengelighet på ekstrautstyr (deriblant ekstradeler om noe skulle gå i stykker), brukervennlighet og så videre.

 

Rscue hevder også at QPV mangler fot, og at det koster nesten 2000 kroner, slik at man må betale nesten 3000 kroner mer for "tuneren", når TV'n i tillegg er av et ukjent merke. En tuner er ikke verdt mange hundrelappene. Jeg ser at QPV har bedre kontrastforhold, men alle som har lest diverse LCD tester, ser at man ihvertfall her opererer med forskjellige måter å teste dette på. Ukjente produsenter har en tendens til å ta kraftig i på sånne ting, men skal ikke hevde at QPV gjør dette.

 

Men jeg har ikke testet verken QPV eller Samsung sin plasma, så jeg skal ikke bastant påstå hva som er det beste tilbudet. Ville bare ikke kjøpt QPV til nesten 3000 kroner mer en Samsung, bare fordi den har tuner. Ville ikke kjøpt den til samme pris en gang. Da hadde jeg heller lagt noen lapper ekstra for et kjent merke med tuner.

Forstår skepsisen din.

 

Hvis du har mulighet, vil jeg anbefale deg til å ta en tur til QPV i Tønsberg for å beskue herligheten.... du vil bli veldig positivt overrasket...

 

Ta turen, og gjør deg opp en mening da, hvis du ikke bor for grisgrendt til... ;)

 

Det at du er så merkebevisst er jo kjekt for deg det....

Lenke til kommentar

Sitter og små ler her av komplett, ikke misforstå, det er bare positivt.

 

Liker absolutt måten Komplett svarer for seg og i tilegg prøver å eventuelt ordne opp i visse misforståelser (rolf). Utifra denne måten den ansvarlige for Komplett oppfører seg så er komplett absolutt tilbake hos mine topp 2 favoritter.

 

Off Topic:

Lurer litt på om den eksterne hardisken fra seagate http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304568&cks=PRL er vifteløs og hvis den ikke er det om hvor høyt støynivå det er på den.

 

Noen mulighet for at dere kan ta inn Icyboks Usb/Firewire combo (eksternt hd kabinett) til en gunstig pris eller et bedre vifteløst alternativ?

 

Uansett :thumbup: til Komplett på positive innlegg!

Lenke til kommentar
' date='12/11/2004 : 20:33'] Hvis du har mulighet, vil jeg anbefale deg til å ta en tur til QPV i Tønsberg for å beskue herligheten.... du vil bli veldig positivt overrasket...

 

Ta turen, og gjør deg opp en mening da, hvis du ikke bor for grisgrendt til... ;)

 

Det at du er så merkebevisst er jo kjekt for deg det....

Tror heller jeg skal vente på en test. Men får den gode testresultater, så kanskje jeg skal se nærmere på den i en butikk. Er bare det at jeg stoler mer på kjente merker. Å dra til Tønsberg bare for å se på en plasma tror jeg at jeg står over... jeg bor i Oslo, men har ikke bil... så det er nok lettere å se den i en butikk i Oslo.

Lenke til kommentar
Sitter og små ler her av komplett, ikke misforstå, det er bare positivt.

 

Liker absolutt måten Komplett svarer for seg og i tilegg prøver å eventuelt ordne opp i visse misforståelser (rolf). Utifra denne måten den ansvarlige for Komplett oppfører seg så er komplett absolutt tilbake hos mine topp 2 favoritter.

 

Off Topic:

Lurer litt på om den eksterne hardisken fra seagate http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304568&cks=PRL er vifteløs og hvis den ikke er det om hvor høyt støynivå det er på den.

 

Noen mulighet for at dere kan ta inn Icyboks Usb/Firewire combo (eksternt hd kabinett) til en gunstig pris eller et bedre vifteløst alternativ?

 

Uansett :thumbup: til Komplett på positive innlegg!

Hei

 

Takker så mye for hyggelig tilbakemelding! :-)

 

Hva harddisken anngår finner du en del informasjon om den her. Seagate skryter av at den er stillegående.

 

Vedr. Icyboks er ditt ønske oversendt produktannsvarlig på dette.

 

Ha en fortsatt fin kveld! :thumbup:

Lenke til kommentar
,12/11/2004 : 20:33] Hvis du har mulighet, vil jeg anbefale deg til å ta en tur til QPV i Tønsberg for å beskue herligheten.... du vil bli veldig positivt overrasket...

 

Ta turen, og gjør deg opp en mening da, hvis du ikke bor for grisgrendt til... ;)

 

Det at du er så merkebevisst er jo kjekt for deg det....

Tror heller jeg skal vente på en test. Men får den gode testresultater, så kanskje jeg skal se nærmere på den i en butikk. Er bare det at jeg stoler mer på kjente merker. Å dra til Tønsberg bare for å se på en plasma tror jeg at jeg står over... jeg bor i Oslo, men har ikke bil... så det er nok lettere å se den i en butikk i Oslo.

Den fikk veldig god kritikk i testen fra Lyd & Bilde i September:

 

Sitat:

"Det er ikke ofte vi virkelig blir imponert, men det må vi si at vi har blitt av denne skjermen fra QPVision. Det finnes kanskje standardoppløste skjermer som fungerer bedre på DVD. Det finnes også HD-skjermer som overgår denne, men disse koster dobbelt så mye.

Skjermen har like gode DVD-bilder som andre i 30.000 kroners klassen, men har i tilegg full HDTV-kompatiblitet og all verdens tilkoblinger som gjør den til en vinner i budsjettklassen. Den presterer best best med høyoppløste signaler, men gir fullgode filmbilder både fra DVD og digital parabol. Fargespekteret er ikke likestort som den vesentlig dyrere Pioneer-skjermens, men er godt nok i forhold til prisklassen. For å få det aller beste bildet må man velge Pioneer PDP434HDE. Med et begrenset budsjett, men med et klart ønske om en skjerm som er HDTV-kompatibel, bør QP42HD definitivt vurderes!"

 

God helg :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt komplett.no i mange år nå, og har alltid vært fornøyd med både pris og service. Kjøpte mitt nye skjermkort fra pcutstyr.no for ikke så lenge siden nå, noe som fikk meg til å innse hvor bra komplett er på retur.... På komplett har jeg alltid hatt full oversikt over status på retur, og de har alltid vært raske og hyggelige. Jeg måtte returnere skjermkortet mitt (6800le med den berømte feilen) til pcutstyr.no for 3 uker (3 uker nå på tirsdag) siden, og jeg har fortsatt ikke hørt noe som helst fra de. Hadde dette vært komplett, er jeg relativt sikker på at jeg hadde sittet her med et nytt kort nå (klart til half-life 2 på tirsdag, hehe). Jeg sparte en hundrelapp der og da jeg bestilte kortet hos pcutstyr.no, men vil neste gang helt klart velge komplett med mindre de er usannsynlig mye dyrere, da det er kjedelig med slike håpløse returer.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å klø meg i hodet og. Ukens tilbud: X-Box Crystal: 1.445,-.

 

På Elkjøp koster denne 1.195,-.

 

Og sist jeg sjekka så var veil. pris på denne 1.495,-. Dette er 50,- avslag. Ikke akkurat det beste tilbudet jeg har sett nei.

 

Heisan,

 

Xbox crystal er ikke på ukens tilbud, den ligger kun på forsiden vår :-)

 

Dog er ikke dette standardpakken men en pakke som inneholder 2 stk. kontroller S og 2 mnd gratis Xbox Live!

 

:yes:

 

Edit: Greit å få quotet og ja :whistle:

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar

er det flere enn meg som føler at de får et mer personlig forhold til Komplett etter å ha lest div. hyggelige innlegg av brukeren Komplett.no? :!:

 

Og, veldig fint at slike misforståelser blir ordna opp i. Etter trådstarters innlegg var jeg helt sikker på at, dette kan da ikke bortforklares *slemme komplett*

Så ser jeg den enkle,logiske og sannsynlige forklaringen og alt ordner seg..hihi :love:

Lenke til kommentar
Må si at "Gainward 6800LE til 1995-. " var et ok tilbud, men de hadde jo et knalltilbud før det, Gainward 6800LE til 1850,- Ingen andre som har hatt i nærheten så bra tilbud som det...

 

joda, komplett.no hadde ett ennå suprere tilbud på 6800LE kortet, til 1795 :D det var super tilbud, da lå de kortene over 2 k ellers..

Passet veldig bra, da jeg klarte å ta knekken på mitt første LE kort akkurat da..

Lenke til kommentar

MAn kan vel egentlig si at Komplett kan ikke være billig på alt.

Komplett har sikkert forskjellige leverandører, med forskjellige avtaler, og forskjellige rabatter. MPX har sikkert en mer gunstig avtale på enkelte produkter, men en dårligere avtale på andre produkter. Sånn er butikkmarkedet i dag.

 

Noen nevner feks Elkjøp og gode tilbud. Tenk på hvor stort Elkjøp kjøper inn før dere utaler dere.

 

Er ikke snakk om kanskje 500 enheter med X-box'er... men derimot 500 000 enheter..!

Man får nok pyntet en del på prisen fra leverandøren om man bestiller i så mange kvonta vetts;)

 

Men, Komplett er ellers særdeles gode på sine tilbud, ihht hvor stort produktspekter de har.

 

-Me

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...