Gå til innhold

GeForce 6800 Ultra, rare frekvenser i 3dmark03

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du gjør, er å laste ned nyeste driver til hovedkortet ditt, en kompis av meg kjøpte seg et 6800gt, og fikk ikke mer enn ca. 7900 3dmarks.

Etter å ha installert de nye driverne, får han ca. 10500.

Og futuremark kan ikke dette med å få 3dmark til å lese av korrekt hastighet på 3dkort, mitt kommer opp som 4,etellerannet mhz..

Lenke til kommentar
Det du gjør, er å laste ned nyeste driver til hovedkortet ditt, en kompis av meg kjøpte seg et 6800gt, og fikk ikke mer enn ca. 7900 3dmarks.

Etter å ha installert de nye driverne, får han ca. 10500.

Takk! Hadde ikke falt meg inn at det var dette som var mitt problem også, men det viste seg at jeg burde ha reinstallert chipsetdriverne etter at jeg reinstallerte grafikkdriverne. Fikk bare ca 12-1300 i 3DMark05 inntil nå. Får ca 2300 nå, noe som vel må sies å være en markant forbedring.

Lenke til kommentar

Jepp, funka for meg også. Jeg fikk ikke installert driver for chipset, men kjørte en ny Windowsinstallasjon, og da funka det. Så det har nok vært en driverkonflikt et sted, muligens lydkortet...

Uansett, før fikk jeg 8263, nå er det 12282 :D

EDIT: Nå skal jeg installere lydkortdrivere, skal bli spennende å se om det har noe å si. EDIT2: Det gikk bra!

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...