duppi Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Har akk. fått innstallert til cmessenger på min 6600 og jeg får logget på MSN men hvert 2. sekund får jeg opp en melding : "Tillate programmet cMessenger å bruke nettverk og sende eller motta data? Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få bort denne driten??? (feilmeldingen) Endret 10. november 2004 av duppi Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 må muligens forandre på en profilgreie et eller annet sted .. fortelle mobilen at javaprogrammer skal få tilgang til internett uten å spørre hver gang. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hvorfor bruke cmessenger? Prøv heller nydelige, gratise Agile Messenger. www.agilemobile.com wap.agilemobile.com Lenke til kommentar
duppi Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 hvorfor bruke cmessenger? Prøv heller nydelige, gratise Agile Messenger. www.agilemobile.com wap.agilemobile.com Jeg har kjørt opp Agile nå... men fant ikke noe wap url da jeg drev å googla etter det.... Men nå er det oppe å går :) Det er det feteste prog. da stappa full av funksjoner og kos..... Agile terningkast 6 :!: Lenke til kommentar
THacker Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg har s700 og prøver agile nå. dvs fant ikke fonen på listen, men prøver P900 saken..... Funka ikke... Endret 11. november 2004 av THacker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå