Fragletrollet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Håper det kan bli en avdeling på lik linje som med Visuell Kreativitet, bare ang. den audielle delen. Hadde vært veldig moro for oss som driver med dette, samt at en slik avdeling hadde hjulpet mange. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg støtter at det blir laget et slikt forum som en prøveperiode. Men er det mange nok som driver med slikt her på forumet? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Man kan jo ev. ikke ha det like stort som visuell kreativitet. Grunnen til at det ser ut som om ikke så mange driver med dette er vel fordi det ikke er en egen kategori for det. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) QUOTE (Fragletrollet @ 10/11/2004 : 14:55) Man kan jo ev. ikke ha det like stort som visuell kreativitet. Hvordan skal man kunne gjøre det "mindre" enn visuell kreativitet? QUOTE (Fragletrollet @ 10/11/2004 : 14:55)Grunnen til at det ser ut som om ikke så mange driver med dette er vel fordi det ikke er en egen kategori for det. Det er ikke umulig, men jeg mener: vi merket ganske godt at det var ganske mange folk som drev med photoshop, lightwave o.l programmer hvis du skjønner hva jeg mener. Endret 10. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Vel, med tanke på "mindre", så tenkte jeg mer sånn, at konkurransen kunne vært en gang i mnd frks, om man i det heletatt skulle ha en konkurranse. Det er mange som driver med musikk på hobbybasis, som jeg tror kan ha interesse av å ha en egen avdeling for å diskutere dette. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 QUOTE (Fragletrollet @ 10/11/2004 : 15:40) Det er mange som driver med musikk på hobbybasis, som jeg tror kan ha interesse av å ha en egen avdeling for å diskutere dette. sikkert nok. Derfor støtter i hvertfall jeg det blir laget et slikt forum, så kan de bli sett an om det blir en aktiv suksess. Ellers kan man heller bare fjerne det Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva skal denne kategorien inneholde? Skal folk poste sine egenkomponerte lydfiler? Idéen er vel ikke så alt for dum hvis det er noen som er interessert i å poste noe der... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kan vel evt bare gjøre en del om til "Kreativitet" og lage underkategorier der, alt samlet på 1 sted liksom my 2 cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg