FM Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er bare 19 år selv,men vokste opp med Pink Floyd på pappas anlegg...og det er jeg utrolig glad for.... er ingenting som å legge seg i senga,lyset av,og Dark side of the moon på anlegget....da sover du godt da! Er bare 15 år og har fått mye samme oppveksten. Sover utrolig godt til Dark side of the moon ja. Litt irriterende å våkne med hodetelefonene i sengen og ledningen surrret rundt halsen, men det er definitivt verdt det... Bare synd at jeg ikke finner en eneste på min alder som er like interessert i Floyd. Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare synd at jeg ikke finner en eneste på min alder som er like interessert i Floyd. Dine bønner er hørt! Lenke til kommentar
FM Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Bare synd at jeg ikke finner en eneste på min alder som er like interessert i Floyd. Dine bønner er hørt! Takk gud. Finnes ikke mange på vår alder med interesse for Pink Floyd. Egentlig litt merkelig, men men. Endret 3. desember 2004 av FM Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Finnes ikke mange på vår alder med interesse for Pink Floyd. Egentlig litt merkelig, men men. Kjenner mange som liker Floyd, jeg............. Ingen er like store fans som meg, da. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Finnes ikke mange på vår alder med interesse for Pink Floyd. Egentlig litt merkelig, men men. Kjenner mange som liker Floyd, jeg............. Ingen er like store fans som meg, da. Mange begynner å like Pink Floyd rundt den perioden man går på vidregående skole. Slik var det ihvertfall når jeg var yngre. Men det er vel færre som begynner å like dem i dag og fordi de ikke spiller lenger. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg er også 15, og digger Pink Floyd hardt. Jeg har også vokst opp med en Pink Floyd pappa, men mere Division Bell... Den er genial synes jeg... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Eg er 16 og liker også Pink Floyd, skal dog inrømme at eg har mye av dem eg ikke har hørt i det hele tatt. Men det eg har hørt liker eg! Endret 4. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg er også 15, og digger Pink Floyd hardt. Jeg har også vokst opp med en Pink Floyd pappa, men mere Division Bell... Den er genial synes jeg... Foretrekker du Pink FLoyd uten waters jevnt over eller er det kun Division Bell som stikker ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå