bOMS Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Pink Floyd: The Wall er verdens tredje mest solgte album iflg. http://members.aol.com/PaulHry/music/riaa.html(Slått av Eagles: Their greatest hits, og Michael Jackson: Thriller) Ikke sånn for å kverulere for mye , men er ikke dette bare basert på amerikanske salgstall? Based on Record Industry Association of America statistics as reportedin Entertainment Weekly and Billboard Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ikke sånn for å kverulere for mye , men er ikke dette bare basert på amerikanske salgstall? Husk, Amerika er verden Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er midt i Echoes så jeg er vel inhabil, men ja, jeg synes Pink Floyd er/var verdens beste band. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Pink Floyd: The Wall er verdens tredje mest solgte album iflg. http://members.aol.com/PaulHry/music/riaa.html(Slått av Eagles: Their greatest hits, og Michael Jackson: Thriller) Ikke sånn for å kverulere for mye , men er ikke dette bare basert på amerikanske salgstall? Based on Record Industry Association of America statistics as reportedin Entertainment Weekly and Billboard Kan godt hende. Men som han over sier, USA er verden. Det gir uansett en indikasjon. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dark side er solgt mer...Titter ofte opp på førsteplassen. 28 million tror jeg det var. Sånn 700 uker på diverse Norske/Europeiske/Verdens lister. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Glem ikke ABBA! Faktisk tidenes mest suksessrike band ved siden av The Beatles. Jeg sier ikke at det er verdens beste band av den grunn men noe riktig må de ha gjort. Bare nevner det Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ikke for å være en komplett drittsekk, men salgstall sier fint lite om kvalitet. Spice Girls solgte nærmere 40 millioner skiver på under 4 år. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ikke for å være en komplett drittsekk, men salgstall sier fint lite om kvalitet.Spice Girls solgte nærmere 40 millioner skiver på under 4 år. Sier du at Spice Girls ikke er kvalitet? * HalTan synger: I wanna ziggazagg-AH!!! Endret 10. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FM Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Vil fortelle min lille Pink Floyd-historie og tenkte dette var et fint sted: Før da jeg var mindre var Pink Floyd det der greiene som kjæresten til min mor hørte på. De der merkelige lydene som ikke var musikk. Bare en haug med ubåt-signaler og "datalyder". I dag er Pink Floyd noe stort. Det begynte rundt sommertider. Jeg tok noen av husets Pink Floyd-cder og satte meg ned. Tok hodetelefonene godt nedover ørene og startet lyttingen. Og i dag er jeg frelst. Jeg har forstått at Pink Floyd er og forblir noe stort. Og kanskje det største. Personlig har jeg sansen for Dark side of the Moon, men har ikke hørt så mange album ennå... PINK FLOYD Endret 27. november 2004 av FM Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Startet med å tvinge meg igjennom Piper at the Gates of Dawn. Så første sangene var skikkelig weird. Så bare kom Interstellar Overdrive. Jeg klikka. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Startet med å tvinge meg igjennom Piper at the Gates of Dawn. Så første sangene var skikkelig weird. Så bare kom Interstellar Overdrive. Jeg klikka. Vet ikke helt hvor du vill henne. Men mulig fylla har skylda. Dere skulle bare ha vist hvor mye det koster meg p holde fingrene på spor nå. Men uansett, antar at det var Animals eller noe slikt som fikk deg til å klikke for Pink Floyd. For meg var d et konserten på valle Håvin. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Startet med å tvinge meg igjennom Piper at the Gates of Dawn. Så første sangene var skikkelig weird. Så bare kom Interstellar Overdrive. Jeg klikka. Vet ikke helt hvor du vill henne. Men mulig fylla har skylda. Dere skulle bare ha vist hvor mye det koster meg p holde fingrene på spor nå. Men uansett, antar at det var Animals eller noe slikt som fikk deg til å klikke for Pink Floyd. For meg var d et konserten på valle Håvin. Jeg har hørt Echoes omlag 2500 ganger. Den er bare så gjennomført. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Her var det mye positivt å lese ja. Kan vel konkludere med at låten og komposisjonen 'Echoes' var med på å gjøre Pink Floyd til det meget spesielle de er i manges hjerter... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er bare 19 år selv,men vokste opp med Pink Floyd på pappas anlegg...og det er jeg utrolig glad for.... er ingenting som å legge seg i senga,lyset av,og Dark side of the moon på anlegget....da sover du godt da! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er bare 19 år selv,men vokste opp med Pink Floyd på pappas anlegg...og det er jeg utrolig glad for.... er ingenting som å legge seg i senga,lyset av,og Dark side of the moon på anlegget....da sover du godt da! Foretrekker sofaen, tenner lys og nyter alt til jeg sovner rett etter platen er over. Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, Pink Floyd er verdens beste band Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dark side er solgt mer...Titter ofte opp på førsteplassen. 28 million tror jeg det var. Sånn 700 uker på diverse Norske/Europeiske/Verdens lister. Trodde det var 37 mill..... leste det her et sted. I guiness står det 12,7 sammenhengende (!) år og 17,2(år) til sammen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 En annen plass står der 25 mill. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå